En iskald vinterdag ringer telefonen til Jon Pålsen. De velkjente Nokia-tonene plinger ut mens den nylig pensjonerte fotballtreneren fomler rundt i bukselommene sine. Han tar frem mobilen. Nummeret ser kjent ut, men han husker ikke hvem det er. Han svarer likevel.
"Hallo, det er`n Jon her."
"Jon. Det er Skoen. Hopp på første tog til Oslo, vi trenger en ny trener. Vi skal satse nå. NMSP skal opp i toppen."
Jon Pålsen er ikke vondt i be når Skoen ringer. Han hiver seg i Volvoen og kjører til Oslo, i retning Snus Kjerra Arena.
Og med det starter vi...
Her ser vi da den nyoppstartede klubben NMSP FL, som av en eller annen grunn har fått starte rett i 2. divisjon avdeling 1.
Klubbdirektør Skoen presenterer oss med de økonomiske betingelsene i klubben.
Vi satser selvfølgelig på seriegull og opprykk i første året.
Og med alle disse drittklubbene skal ikke det være noe problem.
Men klarer vi med denne spillerstallen? Det er mye brukbart her, men vi har få spillere og de beste er ønsket av større klubber. Her må vi ut på markedet. Skoen har lovet oss spenn, jeg har funnet flere interessante på markedet allerede...
Her er mer om dette:
Følg med for flere oppdateringer!
PS: Dette spillet skal gå på rundgang. Jeg spiller en halv sesong, Jante spiller andre halvdel og hvis noen andre vil ta over stafettpinnen etter det får de æren neste gang. Bare pass på å ikke vær rævva.
"Hallo, det er`n Jon her."
"Jon. Det er Skoen. Hopp på første tog til Oslo, vi trenger en ny trener. Vi skal satse nå. NMSP skal opp i toppen."
Jon Pålsen er ikke vondt i be når Skoen ringer. Han hiver seg i Volvoen og kjører til Oslo, i retning Snus Kjerra Arena.
Og med det starter vi...
Her ser vi da den nyoppstartede klubben NMSP FL, som av en eller annen grunn har fått starte rett i 2. divisjon avdeling 1.
Klubbdirektør Skoen presenterer oss med de økonomiske betingelsene i klubben.
Vi satser selvfølgelig på seriegull og opprykk i første året.
Og med alle disse drittklubbene skal ikke det være noe problem.
Men klarer vi med denne spillerstallen? Det er mye brukbart her, men vi har få spillere og de beste er ønsket av større klubber. Her må vi ut på markedet. Skoen har lovet oss spenn, jeg har funnet flere interessante på markedet allerede...
Her er mer om dette:
Følg med for flere oppdateringer!
PS: Dette spillet skal gå på rundgang. Jeg spiller en halv sesong, Jante spiller andre halvdel og hvis noen andre vil ta over stafettpinnen etter det får de æren neste gang. Bare pass på å ikke vær rævva.