Nostalgi trivia vol. 4

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
Jess! Da er den tilbake, mitt favoritt emne fra gamle SG. :thumbsup:


Regler:

Den som har korrekt svar på det spørsmålet som gjelder fyrer opp neste spørsmål.
Vent på godkjennelse fra spørsmålsstilleren.
Etter 50 spørsmål teller vi opp og ser hvem som har flest rette. (Hvis dere vil at vi skal gå til 100 eller kanskje bare til 10 så si ifra)

:king:


Nr 1
Spørsmål: Hva heter hovedpersonene (dvs gjengen din) i Earthbound?
 

Endre

Ødela forumet
#2
Jeg vil bare si tusen takk for at du klarte å plassere dette emnet i riktig seksjon, var litt smånervøs for at jeg måtte flytte noe nå... :mellow:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#3
Ness, Paula, Jeff og Pooooo....
 
#4
Jess, kakarlsen har rett! Fyr opp neste
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Nr. 2

I spillet Panzer Dragoon Zwei er det et modus kalt "Pandora's Box" der man kan endre en hel masse instillnger i spillet, etterhvert som du spiller åpner du flere alternativer.
Hvilken annen metode kan brukes for å åpne "Pandora's Box" 100% ?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#6
Hvis du bruker et minnekort med både Panzer Dragoon Zwei- og Panzer Dragoon Saga-data på.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#7
Korrekt. Det kjipe er at dette fant jeg ut selv etter bare en gjennomspilling av Zwei, noe som gjorde at det ble mindre attraktiv å spille gjennom det på nytt.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#8
Nr 3

Mr. Bat is thinking about the consequences.

Hvilket spill?


Hvis det blir for vanskelig slenger jeg opp et skjermskudd også.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#14
Nr 5

En av nyvinningene i Super Street Fighter II Turbo (redigert) var at man hadde en «Super Move Bar» (hva er det norske ordet for dette?), som ble fylt opp når du tok skade/gjorde skade, og når den ble full kunne du utføre et superangrep.

Men det var ikke første gang en sånn «super move bar» var med i et slåssespill. Hvilket var det første?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#15
Err, jeg holdt på å si.. Fatal Fury?

Men, "Super power ultra mega gauge action bar" kom vel ikke allerede i SSFII? I hvertfall ikke i SNES-versjonen.
 

EagleJin

Bear Necessity
#17
Mener det var et av de eldre King of Fighter-spillene. Husker ikke hvilket i farta.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#18
Ja, «Ultimate Attack Power Gauge Bar» dukket opp for første gang i SF-serien i Super Street Fighter II Turbo, takk for korreksjonen.

Ingen svar hittil har vært rett.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#20
Arr, I hate you!

Spillet jeg tenkte på var Teenage Mutant Ninja Turtles: Tournament Fighters fra '93, men Art of Fighting er faktisk enda eldre.

Lag nytt spørsmål, du. *grynt*
 
Status
Stengt for ytterligere svar.