Nostalgi trivia vol. 4

Status
Stengt for ytterligere svar.
#41
Nei, er nok ikke han (og han er vel strengt tatt ikke en ekte person heller)

Hint: Han har et artistnavn som begynner på F.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#42
Ahahaha! Har aldri spilt det spillet eller sett coveret før, men jeg gjenkjenner glatt Fabio. :D

Nr. 9

Hvilke gjenstander trengte du for å gjenoppvekke Dracula i Castlavania II: Simon's Quest? Og hvorfor måtte du gjenoppvekke han?
 
#43
Det er helt korrekt!

Din tur, Thinny
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#44
Hans "tapte" kroppsedeler som man har funnet slengt rundt omkring. Dette må gjøres siden den snille gamle greven har drevet med tvilsomme aktiviteter, og den eneste måten å bryte forbanelsen er ved og først "reparere" han, for deretter å "ødelegge" han på nytt. (på nytt vil si etter det første spillet)
 
#45
Man måtte ha Draculas fem kroppsdeler (øye, ribbein, hjerte, ringen hans og neglen hans(er ikke helt sikker på de to siste der)).
Grunnen var fordi Simon hadde Draculas forbannelse hengende over seg og den eneste måten å bryte forbannelsen var å vekke han til livet for å så drepe han igjen.

EDIT: Pokker! kakarlsen redigerte inn det riktige svaret før meg.
 
#47
Wuhu!

Nr 10

I Leisure Suit Larry: The Land of the Lounge Lizard hva skjedde hvis du glemte å ta på kondom første gang du puler i spillet? Og hva skjedde hvis du husket å ta den på, men glemmte å ta den av igjen?
 
#48
En fikk klamydia?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#49
Hvis man glemte å ta på kondom begynte snabben til Larry å blinke, så fikk man beskjed om at man hadde pådratt seg en dødelig kjønnssykdom og trukket i tredressen. Hvis man glemte å ta den av igjen ble man vel arrestert for "indecent exposure" som det så fint heter.
 
#50
Det er helt riktig Yetipants!

Fyr opp ei ny en.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#51
Hmm.
OK, hvilket spill er dette:
- Du spiller en journalist som jobber for ei skandaleblekke.
- Spillet starter med en merkelig drømmesekvens.
- Noe av det første du finner er en kazoo.
- Det går an å bli stående fast i spillet pga. du har brukt opp alle pengene dine.
- I løpet av spillet får du tak i et brød som er så hardt at det kan knuse asfalt.

Svar fort, jeg er her bare i dag. ;)
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#52
Zak McKracken & The Alien Mindbenders.

Gammelt adventurespill laget av LucasArts.

Nr 12

Hva må du gjøre for å få tak i den hemmelige karakteren Ashlay i SNES-RPG-en Star Ocean?
 
#53
Du må la Cius forlate gruppen i Hot.
Når du så kommer til Tataroy. Så må du snakke med den gamle mannen som står nær toppen av arenaen (som er Ashlay).
Så må du delta i en arenakamp.
Så går du til havnen, og snakker med Ashlay, og så velger du å bli med Ashlay...
 

Endre

Ødela forumet
#55
DER ER DE IGJEN! DINE SMÅ "...", THINARAN! FORTELL MEG HVORFOR DE ER SÅ SMÅ! DU KAN IKKE BARE LØPE UNNA NÅ!!! :eek: :ninja:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#56
Evil caps lock man!

Som jeg har forklart en gang tidligere, så kan jeg skrive ellipsetegnet ved å holde inne ALT og trykke punktum. Jeg bruker forøvrig OS X, tror ikke det er mulig å få fram det tegnet i Windows uten å gå via Word (hvis du skriver tre prikker gjør Word dem om til et ellipsetegn).
 
#57
Ashlay er best der og da...


Nr 13
Folkene bak Star Ocean har også laget et annet kjent RPG spill på SNES... Hvilket?

Hint: Dette spillet er også det første i en serie av rollespill, akkurat som Star Ocean er...
 
#59
Front Mission?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.