Vel akkurat nå er det jeg som har stemmen til Seaman.
Men seriøst, noen som vet hvem som var Seaman i den Amerikanske utgaven? Alt jeg vet er at skaperen av spillet, Yoot Saito gjorde jobben selv i orginalen.
Fleksnes har rett. Leonard Nimoy er bare forteller, eller Narrator, ifølge MobyGames. Spørsmålet er om Narrator også inkluderer den skumle vesle fiskemannen som ber deg komme helt inntil skjermen for en litt intim prat ...
"Do you like yourself? I bet you like yourself. I think you like yourself several times every day ..."
Opprinnelig skrevet av Shadar@27.10.2004, 21.03 Fleksnes har rett. Leonard Nimoy er bare forteller, eller Narrator, ifølge MobyGames. Spørsmålet er om Narrator også inkluderer den skumle vesle fiskemannen som ber deg komme helt inntil skjermen for en litt intim prat ...
Nei, det er en helt annen stemme. Jeg har spillet pakket ned et eller annet sted, så jeg kan sikkert sjekke hvem som hadde stemmen til den ekle fisken.
Om du gjør det kan du skryte av å ha utført fan service. Ikke galt for en gift spilljournalist over tredve.
Har de forresten flere Seaman på Spiderman? Og hva slags horribel sum må jeg ut med for å ta ham med meg hjem? Jeg begynner å føle samlerinstinktet på en helt grusom måte ... jeg lå og ENGSTET meg over Ico Special Nigger Edition-eksemplaret mitt i går kveld. Ikke bra.
Javel. Det finnes tre Adventures of Lolo-spill til NES, og ett til Gameboy, og Lolo og Lala dukker ofte opp i Kirby-serien, da som bossene Lololo og Lalala.
Å du salige negerjøde. Det der må være Genesis, den konsollen jeg er minst stødig på.
Jeg ser forøvrig at du har kalt bildet "castlevania 5", noe jeg NEKTER å gå med på.
Men faen... bare sånn at ingen skal få knabbe poenget bare fordi jeg ikke vil tro at Konami har laget noe så stygt... så tipper jeg Castlevania 5.
Vel, jeg må ærlig inrømme at bedrev litt research, men om jeg ikke driter meg helt ut er dette "Haunted Castle", og det ble vel aldri utgitt til noen hjemmekonsoll.