Nostalgitriviaen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Aber nein.
 
Psycho Pinball?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Rocky har Rett. :)
 
Yay, jeg hadde Rett!

Åkei, i hvilket sprellfint spill jobber man i Lytton, hooker opp med den prostituerte high school-kjæresten sin og får "GAME OVER" hvis man ikke tar seg en tur til fots rundt bilen sin før man kjører den for første gang?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det er den skitne pølen med gjødsel kjent som Milon's Secret Castle. Det er ikke mange spill som er like fundamentalt ødelagte som det.

 
Det der er Colorado, og tar jeg feil hvis jeg sier det er PC/Amiga versjonen? Tror nok disse er identiske, bortsett fra free anti-aliasing på amiga versjonen, ettersom det kjører på RGB eller vanlig TV.
 
klikk for større bilde, dah!

(når det er sagt så er alle tips til hvordan jeg får større bilde på imageshack gledelig mottatt)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ærlig talt SHDR, har du blitt lat med åra?

StarEye: bruk direktelink til bildet med
 
SITAT(Buggz @ 06.09.06, 14.57) 22958
StarEye: bruk direktelink til bildet med -taggen i stedet for en mindre thumbnail når bildet er såpass lite.
[/b][/quote]

"Beklager, dynamiske sider i [IMG}-taggen er ikke tillatt"

heh

EDIT: lastet opp på nytt, og fant direkte linken. Fixxxed.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
SITAT(Buggz @ 06.09.06, 14.57) 22958
StarEye: bruk direktelink til bildet med -taggen i stedet for en mindre thumbnail når bildet er såpass lite.
[/b][/quote]

[img]-taggen er der for å laste inn et bilde direkte inn i innlegget. Det kalles leeching og er fullt tillatt gjennom hostservices som imageshack, men ikke om du gjør med bilder fra andre typer sider.