Nostalgitriviaen

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ghostbusters til NES altså? Jeg synes å huske Dr. Egon Spengler hadde lysere hår i filmen.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det finnes et til pc også, men med tanke på hvordan tekstruta ser ut virker det ikke sannsynlig.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Må gi Lodin denne, Mega Drive/Genesis-versjonen er rett. Angry Video Game Nerd planlegger å anmelde det i løpet av neste uke. :)

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det ser ut som en Hayabusa til høyre der, men det er ikke fra nr 1 ...

Ninja Gaiden 2?

edit: Nei for han er blå! Lilla ninjaer finner vi i Wrath of the Black Manta!

Terje

mostly harmless
SITAT(Mongis @ 25.04.07, 20.12) 63064
Har denne tråden tatt sommerferie? :p

Legger ut en ny lydquiz, siden jeg endelig klarte å spille av en viss filtype i Winamp. Tviler på noen klarer den, blir i så fall imponert.
[/b]
Lotus III - The Ultimate Challenge, på Amiga.

Imponert? :p

Forøvrig, hvis du vil spille av Amigafiler på PC, bør du sjekke ut Deliplayer. Den tar omtrent det som fins av Amigaformater (og det er mange!), i tillegg til det meste av PC lyd, Commodore 64 SID-filer, NES NSF-filer og SNES SPC-filer. Pluss litt til. Over 200 format i alt. Finner også filer og spiller dem av fra alt mulig rart av arkiver. Har ikke funnet stort den spilleren ikke tar. I tillegg har den en kjekk streamrecorder som konverterer alt den kan spille til mer hendige WAV eller MP3.

Terje

mostly harmless
Synes nå Lotus 2 var bedre jeg da. Men det spilte jeg så mye at jeg var muligens litt lei da den tredje kom. :)

bikkja.JPG

Sist redigert: