Nostalgitriviaen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Seriøst, jeg er skuffa over dere. Låta var introlåta til Metal Gear: Solid Snake på MSX. Trodde virkelig flere hadde såpass peiling.

PS: Snake ligner på Sylvester Stallone i det spillet, forresten.

Ingen versjon av Green Beret...Broren min spilte spillet usansynlig mye da jeg var liten og husker det så godt at jeg bare måtte oppsøke det for ham...

SITAT(Lv2RedSlime @ 30.05.2006, 17.50) 6778
Jill of the Jungle 1...Denne er jeg så sikker på at jeg bare tar neste...

Gjett denne da...
[/b]
Her er titlescreen bildet også...Så blir det kanskje en smule lettere (fikla vekk tittel og firma)

Kan også avsløre at det er et C64-spill

Skjønte at BAZOOKA BILL ble for vanskelig for dere, så jeg slang ut en ny...

Spillet er Arcade og eller mame...Og man sloss mot de råeste homofile skurker noensinne :D

Lodin

Der Waaaah
Mener å kjenne igjen DOGOOOON!

Ere Voilence Fight, spillet med en av tidenes beste bakgrunnshistorier?

Så bra at jeg har tatt var på et bilde.

Nope...Spillet heter ikke Vilonce fight og heller ikke DOGOOOOON :p , kan avsløre at du kan velge mellom to hovedpersoner, en bartebill med orange bukse og blå skjorte (som sett over) og en annen gay i olabukse, sixpence og rosa vest...Alle fiendene er dritgaye og andre bossen er i toplayermode to gaye balettdansende piratbrødre...

For å gjøre dette skikkelig lett gir jeg dere undertittelen på spillet: A detective's story... Now go figure/google it

Ingen som fikser denna heller, hæ? Spillet heter 64th Street - A detectives story og handler om homoene Rick og Allen som skal finne ut hvem som har gitt dem Aids...egentlig ikke, men...Med så mange gaye fiender må det bare bli slik...

Neste quiz kan førstemann til mølla ta :elsk: ...jeg sier opp

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, hva er så dette?

Hint: Nei, ikke Castlevania.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Rekti. :)