Nostalgitriviaen

Siden jeg har dårlig tid så kommer en lett oppgave

Hvilket spill er dette? Ekstrapoeng hvis du også nevner hvilken konsoll det er på.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Super Turrican 2 til SNES. Hvis du hopper oppå de flate fiendene til høyre avgir de en lyd klin lik smerteskriket til R2-D2. :D

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det er iallefall helt samme level design, fiender, våpen, og HUD som i Super Turrican 2. :hæ:

edit: Hvilket betyr at det kan være Mega Turrican til Mega Drive.

Korrekt :D

Opprinnelig skrevet av Wikipedia
Super Turrican plays similarly to Mega Turrican and shares a similar visual style. The game has a different set of levels, however, and features an freeze beam in place of the original lightning whip.
Burde vel kanskje nevnt noe om det, oh well, din tur

Ville ikke helt kalt det Nostalgi, men...Anyways here comes...

Hva var navnet på spillutviklerne bak spillene Secret Agent Man og Crystal Caverns?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Må da være Apogee, vel. Husker jeg spilte Crystal Caves dritmye som liten.

Apogee er riktig veit du, var det ikke dem som gav ut Duke Nukem første gangen også? Husker jeg ofte dro sånne 100% runs både i Secret Agent Man og CC, måtte få fult liv bonus og bruke kortest mulig tid...hehe...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi får ta en lett en:

Hvilke to navn hadde det verdenskjente selskapet Blizzard Entertainment før de kalte seg, ja nettopp, Blizzard?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Rekti' og rekti'.

Javel!

Spillet kom ut i 1998, fikk 9.9 av Gamespot, og er superpopulært. Mange regner det som det beste spillet til dets konsoll. Blir for lett hvis jeg gir flere tips. Håper det kan beregnes som retro. ^_^