Nostalgitriviaen

Ja, Det er Rastan saga, The Warrior king.

En klassiker fra Taito :)
 
Dreamweb! :elsk:

Gi meg litt tid så finner jeg en ny oppgave.

Forøvrig en av de første spillene med en usensurert sex scene, og det er akkurat den scenen du har plukket frem (riktignok etter at kjerringa hoppet av, muligens på grunn av en mystisk mann står i døråpningen og sikter på fyren med en ganske solig skyter). Dette er scenen du debuterer som seriemorder.

Jeg har forøvrig alltid lurt på om han var sinnsyk, og at han bare innbiller seg alt, eller om det er noe i den historien du faktisk blir servert. Leser du "Diary of a (mad?)man", som følger med spillet, så vil du kanskje forstå hvorfor jeg lurer på dette. En ting er sikkert... han var i hvertfall ikke helt normal.
 
For vanskelig? Kan jo hinte om at selskapet har laget andre hits som Amberstar og Ambermoon, No Second Prize or Wings of Death, blant annet.
 
Litt kjapp googling så fant jeg Lionheart.
Hva er så dette geniale spillet? Brukt mange timer på dette spillet selv. Skulle være en enkel en etter den forrige:

 
Ingen andre har lagt ut, så jeg tenkte jeg skulle pröve. Håper dette er greit rulleguru?

hva er dette for noe merkelig spill da?

 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er greit dersom det har gått et døgn uten at noe skjer, to timer er litt liten reaksjonstid.
 
Sorry, så ikke at det bare hadde gått 2 timer, dere kan se bort fra innlegget hvis ikke Rulleguru syntes det er greit.
 
Hah, det der er "It Came From The Desert" Til Jaguar TurboGrafx-CD (tidenes dårligste konsoll) :p

Du skal löpe menigslöst rundt i örkenen å skyte gigantisk maur...