Nostalgitriviaen

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jepp. Husker at jeg aldri fant ut hva i all verden det gikk ut på. (bortsett fra å farte rundt i ring med en ubåt)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jasså, så du krever mer av spill enn å farte rundt i ring med ubåt? Dagens ungdom, husker da jeg var liten så var det stor stas og ukas høydepunkt hvis vi i det hele tatt hadde en sparksykkel med to ødelagte hjul som var besatt av en ond ånd som informerte om oss hvilke seksuelle aktiviteter vår døde bestemor bedrev i helvete samtidig som den spytta oss i øynene. :argh:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ja, tenk atte!!

(Hadde ubåten hatt ringeklokke ville det stilt hele situasjonen i et annet lys, men neida; den hadde bare noen usle torpedoer)
 
Husker jeg spillte det masse. Het det "Cats" bare?

Edit:

Alley Cat var det

Spillet minte meg på et annet spill jeg spillte på samme tiden, hvor er dette grafiske mesterverket fra?:

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Neida, det der er Castle Adventure. Fy faen så mye jeg spilte det da jeg var knert.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers har vi ei ny oppgave. Enkel siden jeg ikke kom på noe bedre:



For å gjøre det bittelitt vanskeligere kan jeg jo også be om å få høre hvem som designet spillet.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Jazz Jackrabbit.:! Epic Megagames representin'

EDIT: Jeg skrev navnet på produsenten før du editerte inn spørsmålet. :grine: :blunk:

Nytt spørsmål:

I hvilket spill faller fiendene ned på knær og ber om sitt liv når du skader dem tilstrekkelig?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Helt riktig, så klart. Bare for gøy kan jeg jo påpeke at det var den godeste Cliff Bleszinski som designet den grønne kaninen i sin tid.
 
SITAT(Novastrum @ 11.03.07, 17.14) 56161

I hvilket spill faller fiendene ned på knær og ber om sitt liv når du skader dem tilstrekkelig?

[/b]
Hmm, kan det ha vært Rise of the Triad? Minnes det var noe sånt der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp. Det er også noen fiender som feiker å bli skutt for så å reise seg opp og cappe deg når du snur ryggen til. Digger det spillet. :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
I first-person mode kan du sikte på hodet til folk, forutsatt at du har fått de til å stå med hende i været, til å be for livet og riste av seg ration packs og dogtags. Iallefall i Twin Snakes til GC, jeg har ikke spilt de andre.
 
SITAT(sheriffen @ 13.03.07, 14.54) 56418
Var ikke det i Metal Gear Solid 2/3 også? At man kunne skyte dem både her og der for å få de til å klynke å be?
[/b]
Men dette er jo nostalgitrivia, de er vel litt for nye til å gå under den kategorien? :)

Uansett, om jeg sier Japanese Undercover Neuro-Kinetic Elimination Ranger, sier du?

Og bonusspørsmål: Hvor mange forskjellige plattformer kom dette spillet på?
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg sier Snatcher siden orda dine ser ut til å stave JUNKER, politistyrken man er en del av i spillet.
Uansett finnes det ihvertfall til MSX, PC Engine, Sega CD og Playstation.
 
SITAT(Lodin @ 14.03.07, 01.34) 56540
Jeg sier Snatcher siden orda dine ser ut til å stave JUNKER, politistyrken man er en del av i spillet.
Uansett finnes det ihvertfall til MSX, PC Engine, Sega CD og Playstation.
[/b]
Det er saaklart helt rett :) Baade spill og platform. Bonuskake til Lodin :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er så klart Chō Aniki: Kyūkyoku Muteki Ginga Saikyō Otoko. Tipper jeg, siden oppløsninga ikke var så verst. Uansett er det iallfall Cho Aniki-serien, tidenes minst subtile homsespillserie.