Ny Dashboard Update kommer til Xbox

D

Doctor Downs

Gjest
#2
Se der, ja... Spørs bare om alt det filmleieopplegget kommer til Europa også, da.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#4
Jeg liker den Apple-lignende flytvisninga, men det er mest fordi jeg er pisslei å stirre på Blades-greiene som egentlig er en clusterfuck av dimensjoner, med masse plass til drit og ikoner du ikke kan trykke på og det som verre er. Må si jeg er spent på hvor reklamen kommer til å havne, nekter å tro den forsvinner helt. Mii 2-ene (get it) er helt grusomme, men det regner jeg med sier seg selv.
 
#5
Wow! For en great funksjon å legge til! Jeg gleder meg til å ha det gøyt med de karakterene og lage mange morsomme design!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
Samme her, gleder meg til å ta i bruk ny og spennende teknologi slik at jeg kan gjøre min Microsoft Xbox 360 til et vaskeekte digitalt underholdningsmedium!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#7
Forandring fryder, eller? Jeg synes dashbordet hverken er særlig pent eller effektivt slik det ser ut nå. Informasjonen og brukergrensesnittet er fordelt på dobbelt så mange faner som nødvendig, i tillegg til at mange instillingsmuligheter er fordelt på flere områder ("Personal settings", "Account Settings/managment", "Gamercard->noe mer settingsgreier") og det hele virker rotete. La oss se om de klarer å få rydda opp litt samtidig som de redesigner. Kanskje de klarer å rydde opp i kontobehandlinga også. Logge ut for å teste forbindelsen? Makan..
 
#8
Jeg må si meg enig med Buggz her. Dagens menyer er rotete og uoversiktelige med altfor mange faner ja.
Det lille jeg har sett av det nye dashboardet så ser det mer oversiktelig ut.
Men dette avatar tullet kunne de godt spart seg for. Jeg er ikke interessert i å ha en liten person med melonhode på dashboardet mitt.
Forhåpentligvis kan dette deaktiveres og de som vil kan bruke Gamercards på vanlig måte.

En ting håper jeg på at de får fiksa på derimot. Den totalt klønete måten å godta voicechat feks.
Aner ikke hvor mange ganger jeg har blitt skutt/knivdrept bare fordi jeg må inn i menyhelvete for å godta voicechat. Så jævlig vanskelig kan det ikke være å gjøre det slik at man trykker på en knapp EN GANG for å godta chatten.

Og det var faen på tide at chatten kan brukes mellom flere enn to brukere.
 
#9
Må si meg litt enig der med alle disse fanene, og jeg er sterkt redd for at maskinen
vil arbeide hardere på dashboardet enn den updaten vi har nå, iallefall hvis det blir
noe animasjon/flash menyer ut av det :( Håper en kan ha muligheten å svitsje over
til den gamle stilen om man vil på en eller annen meny innstilling. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#10
Øøøøøh ... Den skal nok klare å dra en meny uten problemer, tror jeg. Med animasjoner, tilogmed.

Edit: Og jeg er sånn 90% sikker på at jeg har hørt de si at den gamle stilen blir fjernet for godt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#11
Det som er nå ser iallfall kraftdrit ut, så yay sier nå jeg.
 

Halky

Veteran bruker ;)
#12
Hmm er ikke denna nye avatar greie en liten ripp-off av PS3 sin kommende home? Syntes ihvertfall det ligner litt ;o

Uansett bryr meg ikke så mye om det, så lenge alt funker bra så er det vel greit ;)
 

Lodin

Der Waaaah
#13
Som igjen er en kraftig ripp av Nintendos Miier, so what?
Desuten spår jeg her og nå at shizzelet med nye avatarer vil være ut på 360 lenge før Home engang går i åpen beta. :ras:
 
#14
Må si meg litt enig der med alle disse fanene, og jeg er sterkt redd for at maskinen
vil arbeide hardere på dashboardet enn den updaten vi har nå, iallefall hvis det blir
noe animasjon/flash menyer ut av det :( Håper en kan ha muligheten å svitsje over
til den gamle stilen om man vil på en eller annen meny innstilling. :)
Tror egentlig det blir hardere for boksen å dra den monstersiggen din enn de nye menyene.
 
#15
Looky here kids, it's the Fall dashboard update in the hands of some uber l33t dude who "magically" has the new dashboard installed on his Xbox 360. Even better, he (or she) demos the new hard drive game installation process using GTAIV. From the looks of things, the process isn't quick (copying gigs and gigs of data never is), but does actually copy over ever single megabyte from the disc. Though, you'll need the disc to load the game. Pop some popcorn, sit back and enjoy the Fall update game installation process.
Link fjernet pga filmen er fjernet.
 

Lodin

Der Waaaah
#16
Halvræva og betaete, men fanden snute der er den. Spørsmålet er om den kommer til å drepe like mange maskiner som 1.41 gjorde. :usikker: