Ny Framside!

#21
Det kommer en avataropplastingsak på profilsiden i nær fremtid, men for de som ikke klarer å vente kan dere sende meg ditt avatar (og username) i 98x98, så kan jeg legge det på siden.
 
#22
Opprinnelig skrevet av Thinaran@17.05.2005, 15.40
Meget fin. Men 'tapeten' til høyre på forsida er enda bredere enn Minty Fresh-skinnet … Er dette meningen?
221929​
Grunnen er at Minty Fresh-skinnet automatisk tilpasser seg skjermen, slik at tapeten er like bred i piksler uansett hvor stort browservinduet ditt/skjermen din er. Forsidedesignet bruker derimot fixed bredde, og da sier det seg selv at folk med store skjermer vil ha mer tapet på skjermen sin enn de med små skjermer. Hvorfor det er slik vet jeg ikke, men jeg gjetter på at det har noe med snakkeboblene å gjøre. ;)

Designet er forøvrig en stor forbedring fra det forrige, ikke minst fordi det faktisk vises korrekt i Safari. Bra saker. :tommelopp:
 
#24
Litt kult å se at forsida virker litt mer fullført enn forumdesignet :p
Men nok om det, glimrende å se at Spillegal endelig er oppe igjen, noe den burde være hele tiden, mener nå jeg.
Pluss i margen med bloggløsning og en viss tilknytning til forumet, dette har dere jobbet lenge med. :tommelopp:
Jeg bøyer meg i støvet og tar av meg hatten jeg ikke har, og håper at Spillegal nå blir den spillsida vi alltid har ønsket den skal bli!
 
#25
En nydelig forside. Ser også ganske lekker ut i Safari, og er meget penere enn den forrige forsiden. :)

/kneel
 
#26
Kjempefine greier! Kan ikke si annet enn at dette ser veldig lyst ut :)
Vi burde alle gi Elfkin en stooor :kos:
 
#27
Opprinnelig skrevet av Cjap@18.05.2005, 12.48
Kjempefine greier! Kan ikke si annet enn at dette ser veldig lyst ut :)
Vi burde alle gi Elfkin en stooor :kos:
222471​
Takk for hyggelige tilbakemeldinger, det varmer mitt hjerte! :)

Men må gi creds til Shadar og Rude også, de som har laget designet og xhtml/css-en.
 

oma

Village Drunk
#28
joda, helt greit applaus...

men når jeg lusket litt rundt på siden så fant jeg ut at når jeg trykket på PLAYSTATION 2 så kom det nyheter om det, så leste jeg silent hill 4 artikkelen (ok bare litt av den) så trykket jeg på Playstation 2 knappen igjen... og da kom jeg opp på en halt annen side... merkelig... eller bare jeg som er dum bruker?
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#29
Skulle kanskje vært litt mer luft på venstresiden? Ellers er det skikkelig snasne saker.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#30
Jeg synes forsida virkelig kunne trengt litt mer grafikk og farge. Når jeg åpner den ser det med første øyekast ut som ingenting har skjedd, selv når det har blitt lagt ut to flotte DS spillanmeldelser av Shadar.

Et lite DS-ikon eller et bittelite bilde fra spillet som har blitt anmeldt hadde vært flott, så ser det mye penere ut og det blir lettere å se at siden har oppdatert. For å ikke oversvømme sida med grafikk kunne kanskje kun de fem øverste artiklene ha bilder?

Ønsker meg også fet skrift på publiseringsdato (kanskje ha rød font på saker som er lagt ut i dag?) og navn på skribenten som la ut artikkelen.


edit: Og gjør det mulig å gå inn på en artikkel via overskriften, ikke kun (Les mer)-lenken! PLZ! Det er superirriterende.
 
#31
Opprinnelig skrevet av Thinaran@05.06.2005, 21.37
1) Jeg synes forsida virkelig kunne trengt litt mer grafikk og farge. Når jeg åpner den ser det med første øyekast ut som ingenting har skjedd, selv når det har blitt lagt ut to flotte DS spillanmeldelser av Shadar.

2) Et lite DS-ikon eller et bittelite bilde fra spillet som har blitt anmeldt hadde vært flott, så ser det mye penere ut og det blir lettere å se at siden har oppdatert. For å ikke oversvømme sida med grafikk kunne kanskje kun de fem øverste artiklene ha bilder?

3) Ønsker meg også fet skrift på publiseringsdato (kanskje ha rød font på saker som er lagt ut i dag?) og navn på skribenten som la ut artikkelen.


4) edit: Og gjør det mulig å gå inn på en artikkel via overskriften, ikke kun (Les mer)-lenken! PLZ! Det er superirriterende.
230272​
1) Dette kommer, hadde du sett i kjernen når møffen først ble vist hadde du sett det :)

2) Dette kommer også, ligger på todo-lista.

3) Dagens artikler skal ha "I dag" i stedet for datoen, burde holde.

4) "Les mer" er ikke logisk nok for deg? :confused: Vel, skal nok kanskje ordnes det og.
 
#34
Spillegal.no ser veldig kjedelig og uproft ut...
 

Nabbe

Har fin hatt.
#35
Jeg veit... for lite lens flare.
 
D

Deleted member 365

Gjest
#36
jeg synes at forsiden trenger litt mer farger. ikke mye, men litt.
Nå ser det litt ut som en slags uferdig side.
det at den skjeldent blir oppdatert på infofronten hjelper heller ikke stort.
Erlend. Få rompa ihvertfall i 3 gir og skriv ;)
neida.. Jeg liker faktisk forsiden slik den er nå. infoen er grei nok hittil, men det bør komme anmeldelser fortere synes jeg. Det er tross alt ganske mange spill der ute som trengs og skrives om
 
#37
Det eneste jeg ikke liker er den homofile greia til høyre. Det er bare bakrunn der. jeg gremmes.
 
#38
bra sted å plassere annonser og stuff da.
 
#39
Det er en fin måte å få siden til å passe selv for de som kjører med lav oppløsning, og jeg kan rett og slett ikke fatte hva folk finner irriterende med den.

Ellers så er det alt for få primærfarger på forsiden!!1