Ny greie med Bob!..

Lodin

Der Waaaah
Ok, step 80 er igang og han er enda ikke på profit. Derimot ser det nå ut til at spillet handler om hvor slemme folka hos Nintendo er mot ham.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
begynner å bli lei av han nå, men jeg måtte trykke på emnet for å se allikevel. :)

Sancti

Terrorkatt
Viral shit. Bare vent.

By now så er jeg mest nysgjerrig på om dette er noe Nintendo selv står bak, eller om det er noe annet.

Lodin

Der Waaaah
Han sier jo selv på slutten at det er viral shit.
Problemet er at han gjør det som superskurken Bob.
:p

Haha, han fyren der har fritidsproblemer :D

Snakker om å legge mye arbeid i å lure folk til å tro på noe som ikke er sant som omhandler noe som heller ikke er sant for å avdekke sannheten om illusjonen. Så jo tydelig at han hadde skrevet manus til den "siste talen" sin også. Kudos for the effort.

btw; the greatest game ever made eksisterer allerede, og det heter Starcraft :)

CyberK

Finner ikke på noe.
Men den finnes jo ikke på Nintendo-maskinvare. Ergo, kan det ikke være det. :trollmann:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
btw; the greatest game ever made eksisterer allerede [...]
Er det beste spillet som noensinne er blitt laget blitt laget, altså? Well I never.

..played it?

da er du unnskyldt.

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
Ta deg en kopp med noe varmt, punky, sett deg ned, og bruk kvelden på å lese litt, og kos deg med å tenke på hva postene betyr og hvordan de er skrevet. Hvis du ligger i senga blir det maks relaks.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ta til deg det GungHo prøver å si til deg. Les Yeti sin post om din post en gang til mens du suger litt på ordet redundans. Vi skjønner at du digger Starcraft og ingen sier noe imot det, bare hvordan du uttalte deg. Vi liker å påpeke det når noen snubler språklig (sålenge det ikke er snakk om helt håpløse tilfeller), it's all fun and games.

Ja, såpass har jeg fått med meg, noen føler vel at de hevder seg intellektuelt ved å påpeke feilt/mangler hos andre.

Nå var den uttalelsen stort sett på kødd, men om jeg så måtte hevde at det beste spillet som noensinne er laget, allerede er laget, så kan jeg si det uten å vite hva slags spill som kommer. Koker vel ned til det individuelle i så måte at jeg teoretisk kan spille ETT spill i løpet av livet, og allikevel hevde at det er det "best ever made".

Nå kan man jo ikke ta den meningen for seriøst mht. at jeg da ikke har et GODT grunnlag å uttale meg på, men i teorien så funker det fjell.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Fjellet ditt er ustøtt som en skadeskutt due med ekstra kromosom.

Da jeg skrev it's all fun and games så mente jeg faktisk det. Det er ingen her som prøvde å heve seg intellektuelt over det du skrev (akkurat nå). Igjen, det er ett fett om du hadde skrevet Starcraft eller Big Rigs, du dreit deg litt ut på formuleringa, Yeti påpekte dette, du feiltolka det og resten prøvde å hinte om at du må rekalibrere sarkasmometeret. Det var en liten pun, ta et nytt gjensyn med postene og kom deg over det.