Ny greie med Bob!..

Fjellet ditt er ustøtt som en skadeskutt due med ekstra kromosom.

Da jeg skrev it's all fun and games så mente jeg faktisk det. Det er ingen her som prøvde å heve seg intellektuelt over det du skrev (akkurat nå). Igjen, det er ett fett om du hadde skrevet Starcraft eller Big Rigs, du dreit deg litt ut på formuleringa, Yeti påpekte dette, du feiltolka det og resten prøvde å hinte om at du må rekalibrere sarkasmometeret. Det var en liten pun, ta et nytt gjensyn med postene og kom deg over det.
Et fjell er et fjell ffs!

Neida, tok det ikke seriøst, chill ^^ men er ikke alltid jeg hotkeyer smileyknappen så da kan ting kanskje misforståes.

Var somsagt en liten pun fra min side og, som folk ikke tok, og da blei vi plutselig del av camp-confusion når folk prøvde å kødde med en som kødda fra starten av ved å drive setningsanalyse på kødden.. :/ jaja. nok whine og tull fra meg. back on topic. tutut..

Vi spilte visst Bob's Game hele tiden, det var et ARG, og vi gikk på det alle sammen. Dette var slutten? Stage 099, thank you for playing, sier han. Er vi overrasket?

Lodin

Der Waaaah
Vel dag 99 var i går så dette er ikke nytt, men...
Jeh, det er dag 100 og Bob har forlatt oss. Hva gjør vi nå?

Lodin

Der Waaaah
Gjett hva som har lekka. =D Bortsett fra at det lagger ganske heftig kjørte det greit i NO$GBA. De med flashcards burde heller ikke ha problemer.
Ikke uventet er dette no piss. Man spiller Bob som akkurat har flytta til et nytt hus med familien. Jeg kom så langt at morra krevde at han skulle finne batterier. Etter det må man tråle kåken rundt å titte i 500 esker for å se om en av dem kanskje har dem. Bonus for at omtrent samtlige setninger har et pun med Yuu.

Tipper neste steg er ragequit fordi vi våget å ikke respektere arbeidet hans og stjal. :gnoh:

Testa det selv, og syntes det ikke var så ille, frem til jeg måtte runne(!) tetris på en gammel gameboy for å imponere nabogutten for å komme videre...

Man TRENGER ikke gå igjennom eskene for å finne batteriene da

Lodin

Der Waaaah
Jeh, fant det ut nå nettop.
Tetrid er bare et naturlig stoppsted for demoen og det er ikke meninga man skal fullføre den. I fullversjonen (lol) kan man slutte når som helst og fortsette.