Ny konsoll, butikk eller nettbutikk?

#21
Jeg er på den sikre siden, og velger å kjøpe det på Elkjop når den kommer ut. Fittefolkene her rundt omkring har ikke laget en kjappe kun for spill og dets herligheter. Jeg er en sånn jævla fyr som aldri skulker, men der kommer den gode stemningen. Å sitte på skolepulten, kjenne at det gribler i magen og tenke: "I dag skal jeg spille Wii for alle første gang". Eneste problemet blir at jeg gleder meg så mye at jeg ikke klarer å konsetrere på skolen. :S En kompis av meg skal også ha Wii, kanskje wii skal fære sammen og kjøpe det. :) Spillene jeg kjøper blir sikkert Twilight Princess, Red Steel, Metroid Prime: Corruption, og en ekstra håndkontroller hvis jeg får råd til alt. Ja, og Wii Sport! :sikle:
 
#22
Jeg har lyst til å forhåndsbestille Wii!
Vill ha den på lanseringsdagen ^_^ penger trenger jeg ikke å tenke på..
Spill jeg MÅ ha er Twilight Princess!
Gleder meg til å kjenne den følelsen av å kjøpe meg en ny konsoll igjen ^_~
 
#23
Forhåndsbestilte en Wii fra Gamezone. Det sies ikke hvor mange som har gjort dette før meg, så det er jo ikke sikkert jeg får den på utgivelsesdatoen... Derfor forhåndsbestiller jeg den også på den lokale elkjøp butikken også :D

wiiiiiii!
 
#24
SITAT(Gekko @ 23.07.06, 22.07) 16091
Jeg er på den sikre siden, og velger å kjøpe det på Elkjop når den kommer ut. Fittefolkene her rundt omkring har ikke laget en kjappe kun for spill og dets herligheter. Jeg er en sånn jævla fyr som aldri skulker, men der kommer den gode stemningen. Å sitte på skolepulten, kjenne at det gribler i magen og tenke: "I dag skal jeg spille Wii for alle første gang". Eneste problemet blir at jeg gleder meg så mye at jeg ikke klarer å konsetrere på skolen. :S En kompis av meg skal også ha Wii, kanskje wii skal fære sammen og kjøpe det. :) Spillene jeg kjøper blir sikkert Twilight Princess, Red Steel, Metroid Prime: Corruption, og en ekstra håndkontroller hvis jeg får råd til alt. Ja, og Wii Sport! :sikle:
[/b]
Denne posten oppsummerer mine forventninger nøyaktig. Den godfølelsen, og den vissheten om at hvis du hadde hatt råd, hadde du kjøpt alle spilla, for alt er så vanvittig deilig. Det er utrolig lenge siden jeg har gledet meg like mye som jeg gleder meg til Wii. Og den kjøper jeg på Elkjøp. Følelsen av å gå ut av en butikk med en ny konsoll slår det å få den via posten.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#25
Jeg har ikke forhåndsbestilt enda. men skal gjøre det snart.
Det som er viktig for meg er at jeg får den så fort som mulig.
Kommer den før i usa enn i europa, så tar jeg til takke med å bestille den, være homo på postkontoret og hente den der.

Yeti: hvor skal du flytte? eller bare gleder du deg generelt?