Ny Nintendo-konsoll på E3!

D

Deleted member 91

Gjest
#2
Min også. Hvor mange sifre i vennekoden tipper vi denne gangen'a, gutta?
 
#3
16.
Vennekoder er det mest innoative innen gaming industrien per dags dato:D

Klar jeg også, men vil ha støtte for en god håndkontroll på alle spill.
 

Kilik

Lokal moderator
#4
De føler vel presset nå som Kinect virkelig har tatt av (rundt 10 mill. solgte nå). Sent 2012 virker realistisk. Nesten to år etter 3DS. Et priskutt på rundt 500 kr og Zelda: SS som det store Q4-spillet, så ror de inn et siste bra julesalg for Wii i år.

IGN:
- console is significantly more powerful than the PlayStation 3 and Xbox 360
- Nintendo is looking to recapture the hardcore market
- 1080p resolutions
- Nintendo will release a pre-announcement this month
- full reveal expected at E3
- backwards compatible with current Wii software
Spennende saker. Håper og tror at Nintendo har et eller annet innovativt på lur denne gangen også som på de tre siste systemene de har gitt ut.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Vitality sensor?
 

Lodin

Der Waaaah
#6
VRhjelm.
Og når det gjelder vennekoder er det ganske opplagt at det kun blir en på 12 siffer over hele rekka som på 3DS.
 
#9
Jeg håper spillutvalget blir bedre enn på Wii.

Jeg kjøpte Wii to ganger (for å spille henholdsvis Galaxy 1 og 2) og kvitta med meg den begge gangene fordi den støvet ned ettersom det ikke var noe særlig interessante spill til den. Uansett kommer jeg sikkert til å kjøpe denne greia også for å spille Mario.
 

demake

Seksuelt godteri
#10
Hva riffa sa.

Men jeg synes det er kuk om det bare skal komme ett Zelda-spill (TP not included, ikke for at det er GC-spill, men fordi det suger) på Wii før de lanserer ny maskin.
 

Lodin

Der Waaaah
#12
Bruke noen av milliardene sine til å finansiere no greier ala Conduit fra Epic eller noen andre virkelig store? Ikke at jeg tror det skjer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Men jeg synes det er kuk om det bare skal komme ett Zelda-spill (TP not included, ikke for at det er GC-spill, men fordi det suger) på Wii før de lanserer ny maskin.
Hva hæ. Det kom bare ett på SNES og Game Boy, var de ræva da siden det ikke kom ett til?

Hvis noen prøver å kjekke seg med at Oracle kom til Game Boy så vil jeg gjerne se deg spille de spillene på en Game Boy som ikke heter Color i tillegg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#15
Hvis du liker bæsj.
 
#16
Lodin skrev:
Også var det det faktum at Majora's Fnask er no minkebajs.
Feil. Feil, feil, feil!
Og Twilight var no bra det, hadde dårlig start og slutt, men alt mellom var bra synes eg å huske. Ikkje like bra som etc, men likevel bra!
 

Lodin

Der Waaaah
#18
Touchscreen gamepad, wut?
The towering pile of rumors regarding Nintendo's next generation console, supposedly to be announced at E3, continues to grow today with a report from French news site 01net (which divined the hardware specsof the NGP before its official unveiling). Citing unnamed sources, the site claims the system is currently codenamed "Project Café," and adds that it does feature hardware resembling that of the Xbox 360, such as a three-core IBM PowerPC CPU.

The real meat of the report isn't in the specs of the console, but rather, its controller. According to 01net, the peripheral will feature a six-inch single-input touchscreen -- which corroborates a similar report published by CVG yesterday. The French site also says the controller features a standard set of buttons, a front-mounted camera (what?) and can even function as a Wii sensor bar, should the player choose to indulge in the console's built-in backwards compatibility.
hrrm
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#19
inb4 3DS er kontrollen.
 

Kilik

Lokal moderator
#20
Update: Sources now confirm to IGN the new Nintendo controller allows players to stream entire games to the device from the console, saying it's like a miniature television. The screen size on the controller is also confirmed to be six inches in size.
http://wii.ign.com/articles/116/1162045p1.html

Lokal versjon av OnLive eller no?

Klarer ikke helt se hvordan en kontroll med en skjerm på størrelse med en liten tablet skal være ergonomisk. Og hva med kostnader? Nei, minner litt om ryktene før Wii ble vist fram det her, tror det ikke før jeg ser det...