Ny norsk commentary-channel!

Status
Stengt for ytterligere svar.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#22
Når alt er sagt klokket han nettopp inn 50.000 views, her er en video for å feire:


Edit: wub wub wub
 

demake

Seksuelt godteri
#25
Nå begynner det å ta seg opp her.
 

demake

Seksuelt godteri
#27
Ja, det er nok vi som er problemet.
 

demake

Seksuelt godteri
#30
Om det der er nivået videoene dine ligger på skjønner jeg godt hvorfor folk synes det er dritt.

Jeg har ikke sett det selv fordi jeg lukta hvor det bar hen.

Du tar kritikk like dårlig som Vantina tar pikk.
 
#33
Kom her å si det du, enhver fitte av ditt caliber er tøffe over skjermen

Har vel med hvor seriøse denne gjengen er her inne.

Stemmer, for det er DET som er problemet. Veit ikke hvor gammel du er kompis, men sånne setninger som den du spøy ut der, var sånne ting vi andre dreiv med på Msn når vi var 13.

Og ja, akkurat på grunn av det der så skulle jeg ønske at jeg hadde hatt deg foran meg nå, så kunne du vurdert "mitt caliber" på egenhånd.
 

demake

Seksuelt godteri
#35
Jeg er kanskje ikke verdensmester i analsex men jeg prøver i det minste så godt jeg kan. Kom på tredjeplass i forummesterskapet etter Halky og Drauden.
 
#36
Stemmer, for det er DET som er problemet. Veit ikke hvor gammel du er kompis, men sånne setninger som den du spøy ut der, var sånne ting vi andre dreiv med på Msn når vi var 13.

Og ja, akkurat på grunn av det der så skulle jeg ønske at jeg hadde hatt deg foran meg nå, så kunne du vurdert "mitt caliber" på egenhånd.
Du kjenner ikke bakgrunnen min så ikke lek tøff fordi du kanskje er 3-4 år eldre
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#38


*drops the mic*
 
Status
Stengt for ytterligere svar.