NY Podcast for nerder..

Status
Stengt for ytterligere svar.

demake

Seksuelt godteri
Denna dritten her igjen?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sjekka ut i ti sekunder, enda godt at de virkelig har tatt tak og gjort noe med lyden.
 

demake

Seksuelt godteri
Bare synd de ikke har TATT SEG ET TAK.

BLITT TATT BAK
AV KAK
hei riffen
 
Nå har vi "tatt oss et tak" og kommer med enda en ny episode. Så nå er det bare å benke seg i godstolen og finne frem det man trenger av stimuli.

http://n0rd.no/christer-torjussen-zombier-og-humor-episode-12/

Vi snakket med han om Zombier, Pappablogg, prostitusjon, bokutgivelse og det å jobbe som komiker.

Christer er for tiden aktuell på Sommerlatter - De som har muligheten til å gå å se det bør prøve å få til det.

Christer debuterte som standup-komiker i 1999, og feiret 10 år på scenen med showet “Christer Torjussen Kommer Til Poenget” i 2009. Han ble tildelt komiprisen for beste standup i 2007 og Stå Opp-Prisen i 2004. Christer opptrer jevnlig på scener som Latter, Pøverøret og Josefine i Oslo – i tillegg har han varmet opp for verdenskjente komikere som Eddie Izzard og Pablo Fransisco.

se også bilder fra Christer sin nye bok “Lekestue – oppbevares utilgjengelig for barn”
 
http://n0rd.no/den-store-ol-episoden-episode-13-paralympics-uten-johan/
- Velkommen til n0rdCast
Tilbakeblikk på uka. Hva spiller vi? Bruker tida på? Er vi lykkelige?
Hallgeir: GW2 – Fotball EM..
Tim: Utdrikkningslag og jobb (?)
Helge: Prometheus, Cardinal, ny Turbonegro plate

- Fremtiden? Hva gleder du deg til?

Hallgeir: Fotball EM – Wreck-It Ralph Trailer

Tim: USA tur i September
Helge: Full Metal Monkey Podcast/ Den store juleølsmakingen/ Hjemmebryggerkonkurranser – Hjemmeside: Die by the beer
Topp 5 ØL

Vinner av konkurranse! TAKK TIL gamezone.no

Vårt fokus har hele tiden vært et stort utvalg, lave priser og god service. Gamezone.no ble etablert i 2002 og har siden utviklet seg til å bli en av Norges ledende spillbutikker på internett. Vi kan skilte med Norges største utvalg innen spill, ekstrautstyr og spesialprodukter til alle konsoller, samt et enormt utvalg også innen andre, spennende varegrupper.

Erling Mjølhus
Nicholas Tremlett
Trond Breines

Vi følger førstemann til mølla prinsippet. Så hvis du er sykt keen på å vinne Megamind må du sende oss mail så fort som mulig. Sistemann får det som er igjen..

Ny konkurranse!!
Ny konk for Backupfabrikken. Gratis backup til vinneren. Alle som ikke vinner får teste gratis i x mnd

- SexyTime

Paralympic sprinter Maya Nakanishi dresses nude to raise funds for London Games


Hot or not?

Norges beste/mest interessante e-sport-utøver

m1kkis
xeqtr


Vi har hatt en diskusjon på ArticNova hvor vi har snakket om hvem vi burde snakke med som Norges beste/mest interessante e-sport-utøver og har kommet frem til disse 2.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Lurer på om jeg skal være så freidig at jeg bare takker nei. Har hørt på så mange episoder nå jeg mistenker at om jeg som voksen gamer (eller "nerd" for den saks skyld) vil få noe ut av dette i dagens form ville jeg lagt merke til det allerede.

Jeg hater ikke, det er ikke forferdelig ræva men det er ikke spes bra heller og dette kommer sikkert til å svi litt men om jeg hadde en interesse for norske podkasts er det ingenting RadCrew ikke gjør bedre enn n0rdcast per dags dato.

Om jeg skal komme med en siste burst av tilbakemelding må det være dere distanserer dere fælt til lytterne ved å le av ting vi (les jeg) ikke finner morsomt. Vet ikke om det er vitsene, leveringen, dialekten (!) eller om det bare blir for internt men morsomt er det beklageligvis ikke og da matcher det så ræva av at dere selv dauer av latterkrampe. MEN, Torjussen hadde noen morsomme poenger og linjer, da fniste jeg for meg selv. Skulle kanskje bare mangle, men da ser man hvor skoen trykker.
 
http://n0rd.no/topp-5-skrekkfilmer-ariske-brorskap-app-og-mer-fotball-em/

Nå er det tid for en rykende fersk episode av alles favoritt(?) podcast! :)

Vi snakker om nazister, ny app fra Det Ariske brorskapet? og fotball EM!

Men mest av alt snakker vi om skrekkfilmer. Alle 3 har med seg sine topp 5 skrekkfilmer, her vil dere få mange gode tips!

Denne sendingen var det Johan som planla og ledet så jeg har ikke den vanlige sendeplanen, men skal få lagd listene i allefall.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nesten så jeg får lyst til å høre på bare for å få bekrefta at en av dere anbefaler en Saw-film.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Min første tanke var "Har dere vanligvis sendingsplan?"
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Låll, vi er lurt!

Siden jeg er en hyggelig fyr tenkte jeg at hvorfor ikke, jeg slenger meg her på sofaen og kan jo ha det på i bakgrunnen for å høre om det er noe spennende denne gangen, og da jeg kom til 28 minuttersmerket fikk jeg meg jaggu en overraskelse!

Det har seg slik at vi blir trolla, vet ikke om det glapp ved et uhell men vi omtales som "aper i bur" og n0rdcast står en halvmeter unna og vifter med bananer (og no mer greier blabla, hør sjæl).

Og jeg kan ikke gjøre annet enn å gratulere, vi gikk fem på. Leser ikke hele tråden nå men tror ikke noen hittil har mistenkt at hele greia bare er et stort trolleprosjekt men nå som dere sier det maker det plutselig ganske mye sense.

Så ikke verst, godt jobbet, jeg gikk ihvertfall fem på! Regner med tråden da kan stenges iløpet av helgen så dere kan få utøve litt velfortjent mobbing først = D
 
Det var vel bare en måte å si det på. Som jeg har skrevet tidligere visste jeg ikke om SG før etter vi begynte å lage podcasten, og det å ha så grandiose tanker om seg selv at vi liksom skulle lagd hele podcasten for å trolle SG er jo ikke bare paranoid og egosentrisk, men det gir også overdreven cred til vårt egasjement og genialitet. :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.