Ny portabel spill konsoll!

Opprinnelig skrevet av Novastrum@14.05.2004, 12.01

Hardware MPEG2 og MPEG2 dekoding
ehh mpeg2 og mpeg4 skal det nok være

Denne så faktisk ikke verst ut hardware-messig. Faktisk enormt bra.

Men kommer antakelig aldri til å kjøpe meg den, nei. For det første kommer den antakelig til å få ræva spill (ukjent selskap og greier). For det andre skal jeg ha PSP og DS i år/starten av neste år. Og sist, men ikke minst, PSP blir min håndholdte multimedia-maskin.

Ikke mye til portabel ting det der når man ikke kan legge den sammen som Novastrum påpekte. Men det var jo sykt imponerende specs da. Kan bli håndholdt markedets Xbox dette her, selv om jeg tviler på at den kan klare seg mot Nintendo og Sonys håndholdte.

Opprinnelig skrevet av Jani@14.05.2004, 18.39
Denne så faktisk ikke verst ut hardware-messig. Faktisk enormt bra.

Men kommer antakelig aldri til å kjøpe meg den, nei. For det første kommer den antakelig til å få ræva spill (ukjent selskap og greier). For det andre skal jeg ha PSP og DS i år/starten av neste år. Og sist, men ikke minst, PSP blir min håndholdte multimedia-maskin.
Ukjente selskaper kan også lage bra spill.

Men, den så jo ikke så ille ut og med det innholdet var den jo imponerende.
De må nok selge den til en gunstig pris for at den kan bli populær og konkurangsedyktig med psp og ds. Men dette kommer bare gamere til gode.
Da blir det priskrig!! :D

Jeg har nå aldri hørt om dem før.. :p

Og ja; ukjente selskap kan også lage bra spill. Det var heller ikke det jeg sa. Men det jeg mente var at de ikke kommer til å få så mange bra utviklere til å lage bra eksklusive spill til den.

Jeg tror nok den blir en "håndholdt Xbox". Altså en doning med overlegen hardware, men mangel på bra eksklusive spill.

Min mening :konge:

Lodin

Der Waaaah
Hvor gjør man egentlig av den greia når man ikke bruker den? Jeg har ihvertfall ikke lommer som passer.
Kanskje den kan brukes som susperstatning...