Opprinnelig skrevet av MMD@17.05.2004, 20.12
På det spillmessige, er også PSP'n mest interessant mener jeg. Med Metal Gear: Acid, Gran Turismo osv
Konklusjon: Om du ikke henger deg opp i pengene og satser på kvalitet, er PSP det beste. DS kan gå å runke...
Da er det bare til å komme med kjedelige og dårlige argumenter nintendo fanboys! ^_^
Metal Gear Acid virket interessant i starten. Men når det virker som det blir et slags kort-basert RPG-spill, så interesserer det meg ikke i det hele tatt. Gran Turismo 4 kommer på PS2. Kan du nevne noen andre interessante titler? Jeg kommer vel på én tittel som kanskje vil interessere meg, og det er Twisted Metal.
DS vil jo gi en helt ny måte å spille på om utviklerene utnytter funksjonene (at det er to skjermer og Touch Screen). Og så langt ser det veldig possitivt ut. Se på Wario Ware Inc. DS, Pac-Pix og Metroid Prime: Hunters. At de spillene ikke interesserer deg er greit nok, men der ser man mulighetene. Square-Enix kommer jo med blant annet 3 titler også.
Om man går etter den håndholdte konsollen som kan gi best grafikk, film og musikk, så kjøper man PSP. Om man skal ha noe nytt, noe innovativt innenfor spilling, så kjøper man DS. Det er i hvert fall slik jeg ser det så langt.