Ny Video...Med PSP..

Jeg vil anta at PSP har et oppladbart batteri og derfor tviler jeg på at folk gidder å kjøpe flere batterier før det man allerede har begynner å bli slitt. Disse oppladbare batteriene er sikkert ikke billige heller. Hvor mye koster et GBA SP batteri? Ikke vet jeg, men prisen på et PSP batteri er sikkert dobbelt så høy i og med at den krever mye mer strøm.

Som Kilik har nevnt i et annet emne her på forumet, vil et fullladet PSP batteri vare rundt 2 1/2 time ved film titting. Ganske kjipt å sitte å se på en film som varer over 2 1/2 time da.

Jeg så forresten Metal Gear Acid traileren i dag og det eneste ved den som imponerte meg var grafikken. Dette er jo ikke vanlig Meatal Gear. KORT SYSTEM..... WTHF?? Kan jo være det blir bra, men foreløpig er jeg skeptisk.

Edit:

Myself:
Som Kilik har nevnt i et annet emne her på forumet....
Oy. Han nevnte det vist i dette emnet :flau:

Nå vil jeg gjerne ha svar på noe:
-Er PSP også en MP3 spiller?
-Hvilke type filmer får man sett?
-Pris?

Jeg ble VELDIG frist når jeg fikk sett MGS, men jeg vurderer å skaffe meg en mp3 spiller også.

<_< 3-4000 blir i meste laget, med tanke på at spillene sikkert også koster litt. Jeg får satse på at prisen synker betraktelig og at batteriet varer lenge.

Prisen går nok også litt ned med tanke på at Nintendo sikkert legger sin håndholdte lavt :tommelopp:

Edit: Blir det memory card/stick eller er dette innebygget?

Det er faktisk mulig at prisen på både Nintendo DS og PSP kommer til å bli høyere enn som forventet på grunn av mangel på LCD-skjermer. Kilde

Memory sticken som PSP bruker er ikke innebygd. PSP bruker memory stick duo som koster flesk, men jeg tror det skulle følge en med maskinen, så det er jo bra.

Opprinnelig skrevet av MMD@17.05.2004, 20.12
På det spillmessige, er også PSP'n mest interessant mener jeg. Med Metal Gear: Acid, Gran Turismo osv

Konklusjon: Om du ikke henger deg opp i pengene og satser på kvalitet, er PSP det beste. DS kan gå å runke...

Da er det bare til å komme med kjedelige og dårlige argumenter nintendo fanboys!  ^_^
Metal Gear Acid virket interessant i starten. Men når det virker som det blir et slags kort-basert RPG-spill, så interesserer det meg ikke i det hele tatt. Gran Turismo 4 kommer på PS2. Kan du nevne noen andre interessante titler? Jeg kommer vel på én tittel som kanskje vil interessere meg, og det er Twisted Metal.

DS vil jo gi en helt ny måte å spille på om utviklerene utnytter funksjonene (at det er to skjermer og Touch Screen). Og så langt ser det veldig possitivt ut. Se på Wario Ware Inc. DS, Pac-Pix og Metroid Prime: Hunters. At de spillene ikke interesserer deg er greit nok, men der ser man mulighetene. Square-Enix kommer jo med blant annet 3 titler også.

Om man går etter den håndholdte konsollen som kan gi best grafikk, film og musikk, så kjøper man PSP. Om man skal ha noe nytt, noe innovativt innenfor spilling, så kjøper man DS. Det er i hvert fall slik jeg ser det så langt.

Acid virker ganske anderledes enn tidligere Metal Gear-spill. Det har vist et slags kort-system. Har ikke peilig på hvordan det fungerer, men jeg kan ikke si at jeg er så veldig positiv til det.

PSP har enda ikke vist frem noen spesielt unike spill, men det kan jo alltids komme noe etter hvert. Leiter man etter unike spill er nok DS et bedre valg. Jeg oppfordrer alle som ikke har sett DS skikkelig i aksjon, om å gå inn på Denne siden (Gamespot) og se filmen som de har kalt "Nintendo DS Demonstration". På den filmen vises noen spill i full aksjon + noen virkelig imponerende tech-demoer som virkelig viser hva man kan gjøre med DS. Man må være registrert for å streame filmen og man må ha Gamespot Complete for å laste den ned.

Med tanke på at Kojima sikkert har en finger med i produksjonen av Acid, så tror jeg at han ikke vil gjøre noe som kan få tilhengerskaren til å vike unna.