D
Som dere sikkert ikke veit, så har det nye 360-dashboardet alle gleder seg til, vært ute for noen få utvalgte en stund nå. Vel, ikke nå lenger. Noen lekka nemlig hele stasen et eller annet sted, og nå kan hvem som helst dra det ned her, brenne ut på en CD-R/legge over på en minnepinne, og installere sjøl. Akkurat gjort det selv, og det funker som bare faen. Ting verdt å merke seg:
- Man kan ikke logge på Live før den 19. november, fordi bare sertifiserte brukere har Live-tilgang og blablabla. Om du er en sånn som meg som fortsatt har haugevis med singleplayershizz å kjøre gjennom, og klarer å la Gears 2 vente litt, så kjør på.
- Nå kan du installere spill til harddisken. Akkurat nå loker jeg bare rundt på menyene og sånt, men jeg tenker jeg tester hvordan GTA4 kjører installert.
- Tiss og bæsj.
- Man kan ikke logge på Live før den 19. november, fordi bare sertifiserte brukere har Live-tilgang og blablabla. Om du er en sånn som meg som fortsatt har haugevis med singleplayershizz å kjøre gjennom, og klarer å la Gears 2 vente litt, så kjør på.
- Nå kan du installere spill til harddisken. Akkurat nå loker jeg bare rundt på menyene og sånt, men jeg tenker jeg tester hvordan GTA4 kjører installert.
- Tiss og bæsj.