Nye 360 dashboardet - 19. november

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Lodin

Der Waaaah
Siden remaken av Vigelante 8 skal dukke opp en av de nærmeste dagene driter jeg i dette. Åssen kjører forresten Fable 2 installert?

D

Doctor Downs

Gjest
At Live ikke funker før 19. november, betyr det at dashboardet offisiellt blir sluppet da også?

Well observed. Nicholas har nevnt det. :) Og det betyr at det egentlig ikke er verdt det hvis du ikke er utålmodig og må ha forandring som nevnte medlem...

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Downs, det er nettopp fordi Dæsjbord2.0 ikke kommer før 19. november at folk som kjører inn det nye dæsjbordet uten å være med i klubben ikke får kobla seg til Live før den tid. Live er selvsagt oppe for alle andre.

Lodin

Der Waaaah
Gleder meg til den 19 når det viser seg at ingen av 360ene går på nett selv etter at nye dashboardet er sluppet. =D

D

Deleted member 91

Gjest
Jepp, det skjer helt sikkert. Litt som når alle trodde de som fikk Halo 3 tidlig kom til å bli banna hvis de logga på Live. :D

Har ikke fått testa Fable 2 ettersom jeg ikke har Fable 2, forresten.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ô_o Hva drev du på med? Det har skjedd meg en gang eller to på det forrige, men ikke her ennå.
Tenkte jeg skulle installere GTA IV bare for å ha det gjort. Når jeg satte inn spillet startet det automatisk opp. Greit nok, jeg avsluttet, og trykket impulsivt på Y når dashbordet dukket opp, da jeg mente å huske at det var da man fikk valget om å installere til HD. (og det er jo riktig) Vel, da startet spillet på nytt igjen, og under oppstarten prøvde jeg å gå tilbake til dash, men ingenting skjedde, bare svart skjerm. Jeg trykket på den der store fancy-assknappen og valgte "quit to dashboard" (eller hva det heter) igjen, og da frøs hele greia i stein.

D

Deleted member 91

Gjest
Høh, får'n si. Gitt at jeg leste innlegget ditt riktig, sikker på at det ikke bare var dritt som lasta? En litt rar ting jeg har lagt merke til er at installerte spill bruker lengre tid på å quittes enn de som bare streamer fra discen. Så sånn er det.

Om det er noen andre som benytter seg av muligheten til å spille av videofiler og sånt kan det være greit å vente. Fikk beskjed om at jeg måtte oppdatere via live før jeg kunne spille av videofilene mine. Litt surt, får ty til DVD-plater inntil den 19.

Ellers veldig fornøyd med det nye dashboardet. Enklere navigering, penere utseende og muligheten for installering av spill. Gode greier, alt sammen.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nicholas: Ja, det er helt tydelig at det tar lengre tid å avslutte spill, men i nevnte tilfelle så snakker vi som svart skjerm og ingen respons.

Men, spørsmålet er: Kan det være mulig at man ikkje kommer seg online i det heile tatt etter oppdateringen pga at man ikkje er "sertifisert" til å bruke dette?

Hum, den som venter får se. Har ikkje moddet min 360 fordi eg vil garantert komme meg på nett. Vil ikkje potensielt fucke det opp no. Venter tålmodig eit par veker til, eg. :)

Men, spørsmålet er: Kan det være mulig at man ikkje kommer seg online i det heile tatt etter oppdateringen pga at man ikkje er "sertifisert" til å bruke dette?
Nå har jeg nettop installert denne dashboard updaten, og hvis det skjer at jeg ikke kommer meg på live den 19nov så kjøper jeg meg en ny xbox360 og terroriserer Nicholas

Hum, den som venter får se. Har ikkje moddet min 360 fordi eg vil garantert komme meg på nett. Vil ikkje potensielt fucke det opp no. Venter tålmodig eit par veker til, eg. :)
Hvis man har blitt tildelt NXE gjennom de offisielle kanalene så har man tilgang til Xbox Live nå.
Og jeg tviler sterkt på at noen blir bannet fra XBL for å ha installert NXE som stammer fra torrents etc. Xboxen godtar ikke en NXE versjon som er klusset med uansett, ergo det er samme versjon NXE som ble tildelt tidligere til NXE Preview Program brukerene.

Og hva har modding med saken å gjøre egentlig ? NXE oppdateringen brenner man vel bare ut eller slenger på en USB stikke slik jeg har forstått det.

Lodin

Der Waaaah
Vel jeg tarke sjangsen uansett så blæh. :p

Om ikke annet har Eurogamer testa en masse spill på harddisk og forskjellene er ikke massive. Orange Box var det eneste som ga virkelige merkbare ladetider. Heldigvis for meg ser det og ut til at menyene i Fable 2 blir mye mer responsive så jeg legger nok inn det når når shizzet kommer onsdag neste uke.

HVIS jeg blir banna, er det da selveste xboxen som blir banna eller Live profilen min?

Lodin

Der Waaaah
Harem tatt din ennå a Hazen? MS har slept fram hammern de siste dagene, men dette gjelder spill som Gears 2 og sånt som er blitt spilt lenge før de er sluppet. =D

nei faktisk ikke. ikke att jeg hadde grini av den grunn når man har en boks til som ikke er modda.

Man blir ikke bannet for å spille spill for tidlig. Foreløpig rettes mistanken mot preview kopier og spill ikke er verifisert i en viss database.
Leste at en klan på 7stk ble alle bannet samtidig under en cod waw match. Den er kjip :-P

Lodin

Der Waaaah
Jeh, det er kun når folk har spilt titler lenge før anmelderkopier er sendt ut engang så eneste mulighet er at de har skaffa snusk lekka fra trykkeriet eller et annet ledd i produksjonen. Er oppi 27 stykker på et annet forum jeg henger på, men så er det... dedikert til at informasjon skal være fri også. :rødme: