Knipsa et par bilder i ekstrem kvalitet (siden jeg brukte mobilkamera), så nyt disse HD-bildene som forhåpentligvis illustrerer litt:
Dette er vel omtrent det du ser når du slår på kassa etter å ha installert NXE. Her har jeg det svært stilige N+-temaet valgt, og som man ser vises det bak det nye grafiske grensesnittet. Jeg liker det, iallfall.
Fortsatt N+-tema, her er vi inne på System Blade for å slette noe fjas (må ha plass til Fable 2 vettu). Dette ligner litt mer på OXE (altså, Old Xbox Experience), med theme-bildet over hele bakgrunnen.
Den nye vennelista. Vet ikke helt hva bakgrunnene for hver avatar betyr, men det kan virke som om den endrer seg etter hva slags spill folk på vennelista di spiller. Litt stilig.
Uansett, det jeg merka best med NXE var hvor kjapt det aller meste gikk. Vennelista er blitt litt tregere siden maskina må laste ned så mye dill for hver oppføring, men greier som var et sabla ork før - å kikke på Marketplace eller å se på lista over Arcade-spill - har blitt merkbart kjappere. I approve.