Nye 360 dashboardet - 19. november

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Den funker til og med bedre enn komponent, fordi du (don't ask why) for oppskalert DVD-er opp til 1080p med VGA-kabelen, mens alle andre løsninger (inkludert komponent) gir deg standard DVD-opppløsning.
Virkelig?! :kvalm:

(Inkluderer andre løsninger kompositt?)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Kompositt er dårligere enn alt uansett.
 
:eng: Ikke dårligere enn alt annet.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Om noen bruker RF-modulator på 360 har de misforstått noe stort.
 
Men det høres unektelig ut som en interessant opplevelse.

Nesten verdt å prøve å få til bare for å føre det på skrytelista.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Gjelder dette også expansions, map-packs og sånne ting? DLCene til fallout 3 tar rundt 2 gb og det hadde vært greit å kunne sletta dem for så å laste ned igjen når jeg vil.
Gjelder vel alt nedlastbart.

Kjører også VGA på 360. Bildet blir strålende hvis du kalibrerer bildet skikkelig. De fleste LCD-er tror alt av VGA er PC-er, og fabrikkinnstillingene er derfor litt meh til spilling. Har selv oppskalerende DVD-spiller ved siden av, så tenker ikke noe særlig over det, men bildet ser overall litt mer... finpussa ut.
 
Hum.. VGA-kabel skal skaffes! :)

Liker forresten at eg kan gi poeng til ting, 1-5 stjerner. Så kan turtles in time få sin velfortjente 1 stjerne av meg. Bleh.

Og kva er det med prisen på 360-spela?? Trudde dei kom til å ligge på ca 200-lappen, naive meg. Om dette er gjengs pris for heilt nye spel også kan det gå, men kom igjen.. Får håpe på deal of the week!