Nye 360 dashboardet - 19. november

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Begge har brukt penger på klær til en jævla avatar. Trenger ikke si mer.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Det er din eneste utgiftspost.
 

Lodin

Der Waaaah
og fordi Lillemyk endelig har fortalt oss hvilke 360-titler vi kan forvente på Games on Demand når vi installerer oppdateringa neste tirsdag.


  • Assassin's Creed
  • Need for Speed: Most Wanted
  • Burnout Paradise
  • Perfect Dark Zero
  • Call of Duty 2
  • Prey
  • Elder Scrolls IV: Oblivion
  • Rockstar Games Presents Table Tennis
  • Fight Night Round 3
  • SEGA Rally
  • Kameo: Elements of Power
  • Test Drive: Unlimited
  • LEGO Star Wars: The Complete Saga
  • Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas
  • Mass Effect
  • Tomb Raider: Legend
  • Meet The Robinsons
  • Viva Piñata
  • MX vs. ATV Untamed
  • Viva Piñata 2: Trouble in Paradise
  • Need for Speed Carbon
Som Eurogamer bemerker seg så har både Crackdown og Bioshock forsvunnet sporløst, uten at det er helt urimelig å forvente at de dukker opp i nær fremtid. Ganske mye dritt her, men Lego Star Wars er jo gøy for de som liker sånt, og nå som Burnout Paradise har fått så mye tilleggsdill kan det hende jeg slår til, gitt at versjonen de legger ut er den derre Ultimate-utgaven. Jepp jepp.
Mens Japan får disse spilla.

Idolmaster
Idolmaster Live 4 U
Viva Pinata
Need for Speed: Most Wanted
Perfect Dark Zero
Bullet Witch
Fight Night: Round 3
Rainbow Six: Vegas

Med andre ord tipper jeg Europa får denne lista.

Viva Pinata
Perfect Dark Zero
 
Det var då for svarte.. Og her kjøpte eg meg ein 120GB harddisk i tilfelle det kom nåke fett ut i Games On Demand, og dette er lista? Ikkje direkte crap, men gammelt og stort sett uinteressant! MX VS ATV, Burnout Paradise og Mass Effect er det einaste eg enten ikkje allerede har spelt ihjel eller er ikkje liker. Jaja, får håpe på bedre ting i fremtida.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hmm. De av oss med preview-tilgang har nå fått opp et lite knippe titler på Marketplace. Assassin's Creed, CoD2, Lego Star Wars: TCS, Mass Effect, NFS: Carbon, Oblivion og Viva Pinata er alle tigjengelige nå ser det ut som, og prisene ligger på ... 299,- stykket (i kroner, ja). Litt stivt, spesielt for launchtitler (CoD2) eller Ass. Creed som ligger på like over hundrelappen på GameStop (nytt, ja). Men men.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
360 Games On Demand Pricing Isn't Exactly Consistent
Most games are divided between two main price points.

$20

Mass Effect
Need for Speed
Sonic the Hedgehog
Viva Pinata

$30

Lego Star Wars
Oblivion
Call of Duty 2
BioShock
Assassin's Creed

But others? Others are ridiculous, especially when you compare prices across different regions. Take poor Australia, for example. In Australia, if you want to buy Mass Effect from the safety of your couch, it'll cost you 6000 Microsoft Points.

6000.

The game retails in stores for AUD$30-50, but on Games on Demand, that's AUD$99. Over twice the price. It's a similar story with Call of Duty 2; in the US, it's 2400 MSP, but in New Zealand, it's 4400 MSP.
:wth:
 
Mjeh. Jeg liker å ha ting fysisk. Det bør nerme seg halv pris for at jeg skal gå for dette. Det, eller at det klør veldig i fingra en helligdag.
 

K999

Keystone State Of Mind
Det som Buggz siterer stemmer jo ikke, da nye spill i Australia koster fra hundre til hundreogtjue AUD. Mao var det som regel bare femti til hundre kroner billigere enn hjemme.
 
Er det sånn at jeg kan kjøpe et spill, laste det ned, og så slette det igjen og så fortsatt eie det om jeg vil laste det ned senere? Eller betaler man for å laste ned bare èn gang?
 
D

Doctor Downs

Gjest
Hvis det er som med Arcade-spill så kan du ihvertfall laste det ned når det passer deg uten at du skal betale mer enn én gang. Regner med at det er tilfellet siden folk flest tross alt bare har plass til en tre-fire-fem spill på HDD-en sin.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg er av typen som ikke nødvendigvis samler spill, siden jeg må få spilt mye, og da er kjøp og innbytte en bedre deal. Også har jeg ikke stor nok harddisk.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg er av typen som ikke har lyst til å spille noen av de spilla fordi de enten er dritt eller jeg allerede har dem.

Desuten puler MS oss ennå mer, Storbritania får fler spill enn resten av Europa! :argh:
De får Sonic 2006... =D
 
Orker ikke lage ny tråd, så spør heller her.

Er VGA-kabelen til burken noe tess? Nå bruker jeg komponentkabel på den småkjipe lcd-tven min, og jeg har lyst til å flytte krysskassa over på den nye pc-skjermen som har en vga-inngang som står ubrukt. Siden jeg ikke har hdmi på xbox kaliber .360 så må jeg altså bruke vga for å bruke den på denne skjermen. Om det da ikke finnes en magisk kabel som går fra videoutgangen på 360en til HDMI.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Den funker fett, den.
 
Hvis det er som med Arcade-spill så kan du ihvertfall laste det ned når det passer deg uten at du skal betale mer enn én gang. Regner med at det er tilfellet siden folk flest tross alt bare har plass til en tre-fire-fem spill på HDD-en sin.
Gjelder dette også expansions, map-packs og sånne ting? DLCene til fallout 3 tar rundt 2 gb og det hadde vært greit å kunne sletta dem for så å laste ned igjen når jeg vil.