Nye 360 dashboardet - 19. november

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Jeg klarer jo ikke å installere det i det hele tatt..>_<
Jeg lastet det ned på en usb-minnepenn og så plugget jeg den inn i maskinen og slo den på, men maskinen reagerte ikke.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hurra for det. Apropos, jeg har fått med meg at det har kommet en del klespakker i det siste, så jeg slang innom for å sjekke. Det er vel fortsatt litt flere klær enn i PlayStation Home, men det er ikke akkurat noe å skryte av. Meh.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Tror det hjelper at om istedet for å slippe to eller tre plagg om gangen så kanskje de dumper ut femti stykker ellernoe? De kan ikke akkurat være jævlig tidkrevende å mekke.
 

SHDR

Gullmedlem
Koster penger, da. Og jo, de er tidkrevende å mekke, for jeg skal love deg at de som lager de klærne der ikke har lyst til å gjøre det. Hvis jeg hadde fått meg jobb hos Rare og blitt satt til å mekke generiske klær til Xbox-dashboardet, så hadde jeg blitt brun og god. Umotiverte arbeidere arbeider meeeeeeegeeeeeeeet saaaaaakteeeereeee og gjlr n sjnerelt ddrligere job enn motiverte arbeidere. Dette burde du vite, Nicholas.
 
D

Doctor Downs

Gjest
Må si jeg er ganske imponert over Microsoft nå. Xbox-en min døde etter tre trofaste år, så jeg gikk online hvor jeg fant ut at garantien min var utvida til å fortsatt dekke Ring of Death. Jeg fylte inn en form, og dagen etter fikk jeg en epost med ferdigbetalt UPS-lapp. Jeg ringte UPS, som kom å plukka opp Xbox-en min dagen etter, og i går, bare ni dager senere hadde jeg en ny Xbox. De slang til og med ved en måneds gratis Live Gold. Hvis jeg kunne fått de resterende dagene av en måned med gratis Live etter ti dager uten Xbox hver måned er det jammen ikke umulig at jeg hadde gjort det. Der har man et selskap som tar ansvar for feila sine!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ni dager? Tok sju her. :p
 
Der har man et selskap som tar ansvar for feila sine!
Og bra er det. Hadde blitt ramaskrik hvis 90% av alle Xboxere måtte kjøpe ny konsoll etter et år eller to fordi rødringa sånn helt plutselig. Microsoft taper nok mye penger på å swappe konsoller og utvide garantier, men de tjener det vel inn i lengden når de beholder kundemassen sin.
 
Og bra er det. Hadde blitt ramaskrik hvis 90% av alle Xboxere måtte kjøpe ny konsoll etter et år eller to fordi rødringa sånn helt plutselig. Microsoft taper nok mye penger på å swappe konsoller og utvide garantier, men de tjener det vel inn i lengden når de beholder kundemassen sin.

Taper vel ikke så mye penger tror jeg..


en kompis av meg var innom elkjøp å kjøpte en premium, 2 dager etterpå dro han til en fyr som skulle modde den, og da han åpna den, så han at den var brukts sånn xclamp fix på den..

Så det kompisen min kjøpte var en brukt xbox som hadde vært på service, for deretter å bli "repakket" og sendt ut i butikk på nytt.. Regner med at forrige eieren av den fikk en ny..
 
Akkurat det der har jeg veldig liten tro på, men hvem vet. Er vel ingen av oss som vet nøyaktig hvordan MS sine rutiner blir drevet.

Reparerte konsoller blir (skal) vel brukes som swapenheter å sende i bytte til kunder.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Bumper denne tråden fordi en ny oppdatering er like rundt hjørnet. Den er ikke like massiv som NXE, men inneholder et par av tinga Microsoft har vist på pressekonferanser tidligere i år. Xbox Originals er nå utvida til Games on Demand hvor man skal kunne finne populære 360-titler til nedlastning. Ingenting nytt der ennå, men på E3 så vi at Assassin's Creed, Spyro, Lego Star Wars og et par andre skulle dukke opp. Achievementlista har fått en liten overhaling, blant annet en egen rute for spill du har 100% av achievements, og det er også nå atoreconnect hvis du blir dumpa fra partyet ditt. Og ikke minst: Man kan endelig betale ekte penger for stygge klær til 360-dukka si. =D



Oppdateringa lander ikke før om en uke eller to, men hvis du signa opp for Preview Program-jallet bør du sjekke innboksen din.
 

Lodin

Der Waaaah
De skal kjøre enda en runde med eposter en gang før releasen så det er fortsatt ikke for sent å signe opp til previewen. ;)

Sånn ellers har enda ikke avatren din de klærne på Xboxene våre Nicholas. Der kjører du lilla korterma skjorte.

EDIT:
Congratulations! You’ve been accepted to the 2009 Xbox LIVE Update Preview.
Welcome, and we are glad that you are on board!
Haw!
Signa opp i går.
 
På min har han de klærne. :p

Snodig nok ble den grønne tskjorta mi blå da jeg godtok oppdateringen. Liker mulighetene for rating av spill, i det minste.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Bump fordi Lodin har brukt ordentlige penger på steampunkklær til dukka si, og fordi Lillemyk endelig har fortalt oss hvilke 360-titler vi kan forvente på Games on Demand når vi installerer oppdateringa neste tirsdag.


  • Assassin's Creed
  • Need for Speed: Most Wanted
  • Burnout Paradise
  • Perfect Dark Zero
  • Call of Duty 2
  • Prey
  • Elder Scrolls IV: Oblivion
  • Rockstar Games Presents Table Tennis
  • Fight Night Round 3
  • SEGA Rally
  • Kameo: Elements of Power
  • Test Drive: Unlimited
  • LEGO Star Wars: The Complete Saga
  • Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas
  • Mass Effect
  • Tomb Raider: Legend
  • Meet The Robinsons
  • Viva Piñata
  • MX vs. ATV Untamed
  • Viva Piñata 2: Trouble in Paradise
  • Need for Speed Carbon
Som Eurogamer bemerker seg så har både Crackdown og Bioshock forsvunnet sporløst, uten at det er helt urimelig å forvente at de dukker opp i nær fremtid. Ganske mye dritt her, men Lego Star Wars er jo gøy for de som liker sånt, og nå som Burnout Paradise har fått så mye tilleggsdill kan det hende jeg slår til, gitt at versjonen de legger ut er den derre Ultimate-utgaven. Jepp jepp.
 
Kult for oss gutta som har 20gb harddisk da. Har vel plass til å installere ca. ett spill før harddisken er stappa.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Er det noen annen en din feil at du ikke har leilighet, strøm og mat å bruke penger på?