Nye medlemsikon og innleggsopprydding

Status
Stengt for ytterligere svar.

Endre

Ødela forumet
#1
Som dere sikkert har lagt merke til har vi fått en del nye medlemsikoner, og samtidig har vi ryddet i databasen. Som et resultat av dette kan noen brukere kan ha mistet en del innlegg, som har blitt slettet av moderator eller lignende før. Det er altså normalt å se at dere har mistet noen innlegg, men skulle det være et veldig stort (og feilaktig) antall, så kan dere ta kontakt med meg. Et eksempel på dette er med Crizpy, som gikk fra over 5000 innlegg til 70 (siden han fikk ny konto for litt siden, og egentlig bare skrev 70 innlegg med den nye kontoen).

Hvis dere ser noen medlemmer med spesielle ikoner er det fordi de har gjort seg fortjent til det, eller rett og slett fordi vi synes det er morsomt. Ikke mas om å få et eget ikon, vi gir deg et hvis vi har lyst til det. :p

Takk for oppmerksomheten.
 

Sancti

Terrorkatt
#4
Takk for søtt ikon. :flau:
Da fikk vi også svar på hvorfor innleggene plutselig forsvant. Bra.

Hva er grensene på antall innlegg for å stige i rang?
 
#5
Pøh, dette er uten tvil en konspirasjon. Nå gjenstår det bare å finne ut hvor Kjellemann og hans kristne lakeier befinner seg.
 
#6
Mario er barsk når han er på ildblomst-rus.
 
#8
Veldig veldig nice! :) Den kler meg perfekt ;)
 
#11
Veldig sjennialt, men uansett. Lager ikke Cjap nye med de nye skinsene da?

Edit: Dæven. Mistet 120 inlegg. Hadde akkurat rundet 1000 jo :/
 

Sancti

Terrorkatt
#13
Men du kan jo trøste deg med at det var 120 ubrukelige innlegg, siden de allerede var slettet. :tommelopp:
 
#18
Skjer her a? Mister vi spammere innlegg? Kosepirasjon!
 
#19
Opprinnelig skrevet av Frenzy@27.04.2005, 23.38
Jeg mista bare ca 20 innlegg, og det må jo bety at jeg er en seriøs bruker :konge:
212702​
OMG! Jeg mistet over 10 ganger så mange som du gjorde.

(kan ikke jeg få en fet figur, plz?)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.