Nye medlemsikon og innleggsopprydding

Status
Stengt for ytterligere svar.
#22
Jeg mistet nesten 70 innlegg. Og jeg som holdt på å runde 1000 innlegg. >_<
Uansett var de nye ikonene tøffe.
 
#24
Hmm, da er jeg kanskje litt mer useriøs. Gikk fra 665 til 614, altså 51 innlegg borte. Jaja, tar ikke det så tungt. :p
Nå begynner designet å se litt mer ut som spillrelatert iallfall!
Fett med Mario!
 

SHDR

Gullmedlem
#25
Opprinnelig skrevet av Insty@27.04.2005, 21.31
Veldig sjennialt, men uansett. Lager ikke Cjap nye med de nye skinsene da?

Edit: Dæven. Mistet 120 inlegg. Hadde akkurat rundet 1000 jo :/
212658​
Du tror det, ja? Det er Tryggve som har gjort dette, og jeg som har gjort grafikken og "layouten". Altså: ... øh ... jeg er dritdårlig i CSS, så dette er Yetipants "forumtolkning" av den nye forsiden som kommer. Meget tilfredsstillende.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#26
Jeg mistet massevis av innlegg, og dreit meg ut ved å skrive en ny hyllest i den tro at jeg nettopp hadde rundet 3000... For et surrehue jeg er. :(
 
#27
Mistet litt over 10 innlegg selv. Men det er så lite at jeg nesten ikke bryr meg. (bortsett fra at jeg nå er en lovbryter på hyllest-topicet)
 
#28
Det begynner å ta seg opp nå.
Applaus til alle som arbeider med dette :tommelopp: :)
Bra jobba ^_^

Husker ikke hvor mange innlegg jeg hadde, men tror ikke jeg mista mer en maksimum 5 innlegg.
 

Lodin

Der Waaaah
#29
Aner ikke om jeg har mista noen innlegg, men så er ikke jeg en post count hore som følger med på sånt heller da. :p
 

Sheffield

Livet er for kort til å være edru
#30
øy, jeg har mista boritmot 200. Hadde godt over 750. Bryr det meg?
Meh... men om dere tilfeldigvis følte for å gi meg 200 tilbake så greit for meg :)
 

Halky

Veteran bruker ;)
#32
Hehe, har mistet sånn ca 400 innlegg jeg da :p Men kan ikke noen gjøre sånn at den greie som står på at om noen svarer en post, så får man en sånn e-mail sak om det. Siden den har stått på lenge nå, og det skjedde i dette nye skinnet, siden den var som regel altid av før.

kjedelig og huke den av selv hele tiden :p
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone@28.04.2005, 14.19
Hehe, har mistet sånn ca 400 innlegg jeg da :p Men kan ikke noen gjøre sånn at den greie som står på at om noen svarer en post, så får man en sånn e-mail sak om det. Siden den har stått på lenge nå, og det skjedde i dette nye skinnet, siden den var som regel altid av før.

kjedelig og huke den av selv hele tiden :p
212868​
Uten å være helt sikker tror jeg det finnes et valg for det i kontrollpanelet på denne typen forum.
 
#35
Mistet poster, men det bryr meg ikke.

Fine ikoner. Hadde alltid forestilt meg de forskjellige skipene fra Space-Invader, men dette var vel bedre. Synes kanskje det var litt for stort antall poster mellom "oppgraderingene".
 
#36
Ikonene er virkelig fine.

Håper dere lager et David Hasselhoff ikon. :doh:
 

oma

Village Drunk
#37
fett med ikonene, men synd det bare er mario det er lagt vekt på...:(
 
#38
snakk for deg selv og alle oss andre "Medlemmer" Tar vi en till på Sancti's, f.eks finner vi ei prinsesse(men det er fordi Sancti er ei søt ei, da) oc Shadar har en annen barsk ting.

Do i smell forskjellsbehandling?

BARE VENT TIL JEG KAVER MIN VEI OPPOVER I HIERARKIET!
 

oma

Village Drunk
#39
hvor er prinsessen fra da? ... er ikke det prinsess peach fra mario eller noe? tror nok det ja... know your game affable
 
#40
Opprinnelig skrevet av oma@28.04.2005, 21.05
fett med ikonene, men synd det bare er mario det er lagt vekt på...:(
213026​
Helt enig.

Men må si at jeg likte de nye ikonene likevel. Kudos til de som har laget de. Tror heller ikke jeg har mistet noen innlegg, ikke verst.

Jeg kunne forresten tenkt meg ett Elisha ikon :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.