Nye Oddworld-spill bekrefta!

Lodin

Der Waaaah
Jeg vet ikke hva Just Add Water har gjort før, men nå har de signa opp med Lorne Lanning og de andre hjernene bak Oddworld for nye spill i serien. I hvilken form og på hvilke platformer vites ikke, men det lover godt.
It’s with a huge amount of pride that we can announce that for the past 12 months we have been working extremely closely with the fantastic people at Oddworld Inhabitants, from what started off as brief discussions in June 2009, to now working on multiple projects, across multiple platforms.
Whilst we cannot go into specifics right now, we can tell you that over the coming weeks and months we will be announcing these exciting projects starring all of your favourite Oddworld characters.
“To work with the team at Oddworld has been amazing; being able to tap the minds of Lorne Lanning, Sherry McKenna and others has been fantastic,” said Just Add Water’s Managing Director Stewart Gilray.
“It’s almost symbiotic in that when something moves forward on any of the projects we just start chatting about new items, or what if we do this,” Gilray continued. “We’re all extremely excited to breathe life into the Oddworld universe and indeed to let it breathe life into us.”
Why not follow that loveable Mudokon, Abe on Twitter at twitter.com/abemudokon.
Hello

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gravity Crash. :(

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg spilte det i noen timer, og det var igrunn ikke så fryktelig vanskelig, det var bare piss ensformig og da jeg først døde wipa det poengene mine og sletta saven uten å si ifra. Jeg visste ikke engang at jeg hadde mista alle livene mine siden jeg ikke fikk beskjed, så jeg trodde spillet hadde glitcha og slutta å spille det. Men ikke før jeg prøvde å mekke mine egne brett, fant ut at leveleditoren glad og fornøyd fint lar deg bygge ting som er alt for store og kompliserte for spillmotoren uten å si ifra, slik at alt du lager blir korrupt. Jeg var ikke så forferdelig fornøyd med Gravity Crash, kan du si.

Så.. Et spillstudio som står bak eit frustrerende, ensformig og buggete spel skal føre Oddworld videre?

Lover godt!

Får satse på dei har lært. :)

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jepp. :( Enda ikke klart å komme til de brettene jeg snekra for det fordi de første brettene er så inni helvetes frustrerende.
Si hva, har du mekka baner til Gravity Crash? Kult. Ikke at jeg har spilt spillet, men likevel.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp. :( Enda ikke klart å komme til de brettene jeg snekra for det fordi de første brettene er så inni helvetes frustrerende.
Si hvor jeg kan finne de banene, så skal jeg nok få sagt akkurat hva jeg mener om dem.

SHDR

Gullmedlem
Jeg får kjempe meg fram til dem og se hvor de har blitt satt.

Drauden: Ja, traff typen som startet prosjektet på puben og endte opp med å snekre brett. Editoren var i ganske katastrofal form da også, og jeg måtte lære meg masse tåpelige triks og små biedanser av sikkerhetskopiering for å komme noe steds som helst. Å legge til clutter for å bryte steile overflater var også helt jævlig.

Terje

mostly harmless
Beste med Gravity Crash er vel musikken. Som ble laget av en frilanser. Så tja. (Ikke en hvilken som helst frilanser heller forresten; Tim Wright/CoLD SToRAGE kjent for musikken i bl.a. de tidligste Wipeout spillene, og en del godbiter fra de gode gamle Amiga-dagene)