Nye seksjoner (igjen?)

#1
For å øke spillegals brukermasse foreslår jeg at vi legger til seksjoner for rollespill (laiv), brettspill og lignende.
 
#3
Tror det er mange av brukerne her som driver med rollespill og sånt også. Jeg driver ikke no særlig med det selv, men jeg er meget interessert i å begynne :)
 
#4
Tror gjerne det ville vært smart å få putta inn en Halo 2-seksjon også jeg, særlig nå i de første månedene.. ^_^
 
D

Deleted member 91

Gjest
#5
Vel, nei. Drit i Halo 2-seksjon. Selve emnet er jo bare oppe i 7 sider. Det er stort, men ikke så stort.
Ellers er jeg enig.
 
#6
Tror det hadde blitt mer ryddig hvis vi hadde lagd en seksjon for rollespill(både på pc og IRL) og en for slossespill, men tviler på det skjer.
Mange medlemmer har purret på dette siden de forsvant, men ingen ting har skjedd.

MEN vi har jo ny forum sjef, og kanskje han ser anderledes på saken?
 
#7
Hva jeg kan se på som en eventuell løsning blir å skape en "Franchise"-seksjon. Hvor alt av spillserier med flere enn eksmepelvis 5 spill blir diskutert. Jeg mener å huske at både FF- og Fighting-seksjonen ikke hadde mer enn fem-seks aktive emner. Hvordan høres dette ut?
 
#8
synes nå at ha egene seksjoner for enkelte spill blir for "hjemmelagd" vis dere skjønner.

en eksjon for en utvikler hadde kanskje vært greit, selv om det beste systemet er det vi har nå, synes nå jeg :)


:tommelopp:
 

Lodin

Der Waaaah
#9
Begynner vi ikke å bli litt vel spesifikke nå? Trenger virkelig et forum med noe sånt som 150 aktive medlemmer så mange undergrupper?
 
#10
Opprinnelig skrevet av plan_9@28.10.2004, 15.10
Hva jeg kan se på som en eventuell løsning blir å skape en "Franchise"-seksjon. Hvor alt av spillserier med flere enn eksmepelvis 5 spill blir diskutert. Jeg mener å huske at både FF- og Fighting-seksjonen ikke hadde mer enn fem-seks aktive emner. Hvordan høres dette ut?
Virker som en grei idé. Give it a shot.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
#11
Opprinnelig skrevet av plan_9@28.10.2004, 15.10
Hva jeg kan se på som en eventuell løsning blir å skape en "Franchise"-seksjon. Hvor alt av spillserier med flere enn eksmepelvis 5 spill blir diskutert. Jeg mener å huske at både FF- og Fighting-seksjonen ikke hadde mer enn fem-seks aktive emner. Hvordan høres dette ut?
126040​
Den var ikke dum. gå for den! :)

Ellers så må jeg si at jeg liker den nye oppdelingen sånn ellers.
 
#13
Alle maser om nye seksjoner, men hvor de skal være er det ingen som bryr seg med! Kanskje plan_9 er enig med meg i at det nye oppsettet rett og slett ikke eier det gamle?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#14
I fjor hadde vi en seksjon som het ''Avstemninger'' hvor vi stemte ut Årets Bruker, Årets Avatar, Årets Signatur og tilogmed Årets Brown nose. Blir det noe av det igjen?
 
#15
Opprinnelig skrevet av Drauden Demon@28.10.2004, 19.36
I fjor hadde vi en seksjon som het ''Avstemninger'' hvor vi stemte ut Årets Bruker, Årets Avatar, Årets Signatur og tilogmed Årets Brown nose. Blir det noe av det igjen?
126357​
Slemmen... er det et slags knep for å få meg ut av forumet? :(
 
#16
Opprinnelig skrevet av Drauden Demon@28.10.2004, 20.36
I fjor hadde vi en seksjon som het ''Avstemninger'' hvor vi stemte ut Årets Bruker, Årets Avatar, Årets Signatur og tilogmed Årets Brown nose. Blir det noe av det igjen?
126357​
Håper det, det var veldig tøft. :tommelopp:
 
#17
Skal dere ha en seksjon for hvert eneste populære spill også nå?

Halo, FF og alle de andre kan da postes like godt under "Xbox" eller "Playstation"?
 
D

Deleted member 365

Gjest
#18
hmm. Brettspill, Rollespill (MED TERNINGER FOR FAEN), og kanskje litt koselige leker hadde ikke vært dumt på dette forumet.
Da kanskje vi til og med klarer å få folk til ikke å bli rene "jeg-sitter-foran-pc/tv-og-spiller-homospill-alene"spillere..

HØ HØ HØ..

neida.

men ja. jeg liker en om rollespill med terninger shizzle, og en annen med brettspill/kortspill/morospill.
Da tenker jeg selvfølgelig på "evner" under B/K/M som Ludo, Yatsy, stigespillet og til sist, men ikke minst: Munchkin og Chez Geek.
Og at emnene under Rollespill med terninger da omhandler det vi alle vet. Dungeons & Dragons, Vampire, Paranoia og diverse andre rollespill..
MED TERNINGER!!!!!!

Elfkin: Ingen dum idé! ;)
*kooooze*
un
 
#19
Ja, jeg vet jeg tar bumping av gamle tråder til nye høyder nå (beklager :flau: ), men i ren nysgjerrighet lurer jeg på hva som skjedde med ideene her.