Nye skjermbilder fra Deer Hunter 2005

#1
Nyeste spillet i jaktspillserien Deer Hunter, nemlig Deer Hunter 2005, er snart ute i butikkene.
Her er noen skjermbilder fra det kommende spillet:



Kort beskrivelse av spillet:
"Test dine ferdigheter og din erfaring! Reis jorda rundt for å jakte i 6 ulike og detaljerte områder. Gå på jakt etter fem realistiske rådyrarter som Sambar og Axis-rådyr. Velg fra en rekke våpen, ammunisjon, verktøy, kjøretøy og transporteringsmåter for å komme deg igjennom spillet. Spill alene eller mot andre over Internett. La jakten begynne!"
 
#3
håper det har et russisk rullet mini-spill



EDIT: hvem spiller egentlig jakt-spill ?
 
#4
Hehe, ikke minst så er det ikke akkurat det spillet de fleste spillerne her setter seg ned med heller. Men alltid litt kult å få med seg at det kommer en ny versjon, for de som har prøvd de tidligere spillene. Uten at vi går nærmere inn på de.
Jeg har prøvd både Deer Hunter og Deer Avenger. Litt langtrekkelig for meg, men litt original selvsagt.
 
#5
Jeg spilte en av forgjengerne i en og en halv time uten å treffe på en eneste hjort. Etter det har jeg aldri tatt meg bryet å spille det igjen. :p
 
#6
Det stemmer det. Deer Hunter-serien er spill som tærer på tålmodigheten. Vet egentlig ikke hva som er nytt i de ulike versjonene. Konseptet er vel det samme. Luske rundt i x antall baner og se om du treffer x antall rådyr. Er nok egentlig spenninga og realismen i spillet, som gjør at det faktisk er såpass greit for de som er hekta på slike spill.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#7
Jeg har en kompis som er jakt-fanatiker. Han har tre Deer Hunter-spill ellerno. For øyeblikket så er han på ei lita øy lengre nord og jakter med bestefaren sin.
Altså, spillene er greie de, og ser jo ut som dette blir litt mer variert og større. Så... Bra for de som liker spillene?
 

Halky

Veteran bruker ;)
#9
Øy jeg har faktiks Deer Hunter 2004 :p Og det er litt artig da hehe. Men det med " Reis jorda rundt for å jakte i 6 ulike og detaljerte områder" Tror jeg ikke stemmer helt, siden man bare var i USA i 2004 versjonen! Og grafikken ser heller ikke så kjempe bra ut, i forhold til 2004 versjonen! Tipper også det mange av de samme riflene som er med i 2005 versjonen også, som var med i 2004 versjonen, pluss noen hagler og en revolver. Også har man jo to fremkomst midler i spillet, altså Hest og ATV uten om og gå da selvfølgelig.

ATARI har også vært med og laget dette spillet, eller i hvertfall 2004 versjonen som jeg har.
 
#11
deer hunter må være noe av det mere kjedelige jeg har vert borti.
nei dette spillet skal jeg garantert ikke ha.
jeg mener...kaninene er jo så søte...skal man bare skyte dem?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#12
Dette er et spill man laster ned hvis man har lite å gjøre. Og kom ikke å fortell meg at jeg har lite respekt for Valuesoft. Jeg kunne ikke driti mer i dem faktisk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#13
Dette faller glatt inn under kategorien "så vanvittig mye mindre artig enn å gjøre det i virkeligheten"-spill, sammen med bilspill og fotballspill.
Det er ca. tredve ganger kulere å ta en kjøretur i skauen eller å sparke litt lær på foppalbanen på ånkli enn det er å spille bil- og foppalspill, og det er ca. tusen ganger kulere å stikke på ånkli jakt enn å late som foran PC-en.
Folk som kjøper sånt kommer jeg vel aldri til å forstå, men men. Verden vil bedras, og så videre...
 

Lodin

Der Waaaah
#14
Ærlig talt, jaktspill er da mye verre. i overnevnte eksempler er man i det minste aktiv. I deerhunter går det bare ut på å finne en fin stubbe å sitte på for så å vente på at det skal skje noe. Akkurat som i virkeligheten kan det godt ta noen timer.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#15
Opprinnelig skrevet av Yetipants@17.08.2004, 22.26
Dette faller glatt inn under kategorien "så vanvittig mye mindre artig enn å gjøre det i virkeligheten"-spill, sammen med bilspill og fotballspill.
Det er ca. tredve ganger kulere å ta en kjøretur i skauen eller å sparke litt lær på foppalbanen på ånkli enn det er å spille bil- og foppalspill, og det er ca. tusen ganger kulere å stikke på ånkli jakt enn å late som foran PC-en.
Folk som kjøper sånt kommer jeg vel aldri til å forstå, men men. Verden vil bedras, og så videre...
89186​
Herlig å se noen som er enig med meg. Eneste bilspill jeg noen gang har hatt det litt gøy med er NFSU (lage harry bilder). Fotballspill har aldri interessert meg i det hele tatt. Det har ikke fotball heller i grunn...