Nye smileys

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#21
Opprinnelig skrevet av Fenrir@02.08.2005, 16.30
De nye ikonene som iallfall jeg ser (se nedenfor), er altfor små og skarpe. Man vet ikke helt hva som er hva. En overdreven bruk av «Sharpen», kanskje? Uansett, Shadar ga meg respons til en bok jeg tegnet. Den var omtrent like skarp som dette ikonet, og da nevnte han noe om en funksjon ved navn dithering. Nå vet jeg ikke hvem som lagde disse ikonene, men hvis vedkommende vet om denne funksjonen, kan den jo være verdt et forsøk?
247383​
De nye ikonene, i likhet med alle de andre ikonene jeg har laget til skinnet, er sånn derre pixelart. Derfor er de så skarpe. Har forøvrig ikke brukt noen filtre for å mekke disse ikonene, om noen skulle lure på det. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23

Tweakede versjoner av de jeg postet ovenfor. Si gjerne HVA som ikke er bra med dem, istedenfor å bare si at du ikke liker dem. :p
Og det er notert, Lodin. ;)
 

Finkelroy

(┛o‿‿o)┛彡┻━┻
#24
Opprinnelig skrevet av Lodin@02.08.2005, 17.49


Trenger en som tilsvarer han der. Hvorfor? Fordi det er gøy å rett på folk og så poste en sånn.
247427​
Her:
 
#25
Her har vi orginalen:



Edit: GungHo, din neger. :(
 
#27
Yetipants: De nye likte jeg veldig godt. Eneste er at de kanskje er litt for grå. Hvis du hadde gjort dem litt lysere, tror jeg de hadde passet enda bedre til skinnet. Jeg kan ikke snakke for andre, men jeg hadde ikke hatt noe imot å bytte over til disse smiliene.
 
#29
Yetipants; smiliene var veldig fine. Passer bra til skinnet! :) Eneste negative, synes jeg, er at de er litt for små. Kanskje prøve å gjøre dem 2 pixler større, eller noe slikt?

:)
 
#30
men :p for all del må vi ikke miste denne her altså :p fordi den er jo så kul og ikke glem den legendariske ;) som ikke ser ufattelig ultrateit ut . :p hehe
;)
 
#31
Yetipants: Jepp, har prøvd meg på litt pixelart selv. En morsom tegnemåte, egentlig.

Bok

Det var denne boka jeg sendte til Shadar, og det var den samme boka som forårsaket at jeg fikk dask av samme mann. Hvorfor? Fordi jeg «hadde glemt å bruke dithering.» Han forteller meg støtt og stadig at det er en metode for å jevne ut kantene, men jeg håper han en dag også forteller meg hvordan denne funksjonen utføres. Du har vel ikke peiling på det, du?

Uansett, hva med å fjerne skyggene til smileyene? Har du prøvd det? Ser det bedre ut, muligens? Jeg synes iallfall de virker flatere med skyggen. Ellers har du vært oppfinnsom – ingenting å si på det.
 
#32
vi trenger en sånn lærer smilye med sånn amerikansk high school hat og pekestokk
 
#34
Opprinnelig skrevet av Lodin@02.08.2005, 17.49


Trenger en som tilsvarer han der. Hvorfor? Fordi det er gøy å rett på folk og så poste en sånn.
247427​

takker Lodin og pisk på pungen å halv dag i potetkjellern på meg
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#35
Litt mer farge hadde kanskje hjulpet... Ble litt for grått for min del, men barske uttrykk.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#36
Farge, ja. Nærmere bestemt denne:
 
#38
..vi burde ha en slesk tafse-smily..
Som "ah, du er så deilig at jeg må ta på deg *tafse tafse*"