Nytt forum = nytt utseende, tilbakemeldingstråd

Drauden

SGs kollektive lillebror
#24
Dette ser jævlig ut, og avataren min har mistet både hodet og bein. Like-funksjonen kommer bare til å motvirke flere innlegg. ++++++ mer irriterende greier.

Men vi vender oss te' det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#26
Motherfolkens, ikke vær så innmari dicks og kom heller med tilbakemeldinger det går an å gjøre noe fornuftig med. Dette her begyner å ligne kommentarfeltet til ITavisen, det er å synke litt for lavt. Nytt forum er på plass, så da kan man konsentrere seg om utseendet. Selv liker jeg Flexile Dark Orange, det er ganske vennlig på øya over tid men kan fortsatt jobbes med, f.eks. er den tynne grå linja som skiller hver post litt for anonym.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#30
Motherfolkens, ikke vær så innmari dicks og kom heller med tilbakemeldinger det går an å gjøre noe fornuftig med. Dette her begyner å ligne kommentarfeltet til ITavisen, det er å synke litt for lavt. Nytt forum er på plass, så da kan man konsentrere seg om utseendet. Selv liker jeg Flexile Dark Orange, det er ganske vennlig på øya over tid men kan fortsatt jobbes med, f.eks. er den tynne grå linja som skiller hver post litt for anonym.
"Ikke endre på forumet sånn helt uten videre"?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#31
Kjære Datamartin, for guds skyld ikke prøv å beskrive noe. Som f.eks. hvilket skin du bruker, hva du definerer som "playmo" og forslag til hva som kan gjøres for å endre det.

EDIT: Det er ikke samme forumet lenger. In laymans terms, vi har skifta fra en VW til en Audi.
 
#33
Trenger en stil med hvit/grå bakgrunn, sort skrift og mindre skrikende farger. Øya blir slitne av alt det på sidene.
Er det mulig å få fikset avatarene? Ellers virker det faktisk ganske greit.

Kommer nyeste posts vinduet tilbake?
Ps: Follows? Hva er greia? Og hvor er evt feeden for denne?


raskedit: Mulighet for å få "latest post" knapp som er større og mer markant? nå må man trykke på en liten firkant eller datoen under posteren for å komme til den viktigste siden.
Evt en account setting som gjør at man kommer til første uleste når man trykker på hovedtråden?
rE2: Default utseende kan ikke være det kjipeste hvis man vil rekruttere nye folk. Justsayin'
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#35
Hvordan er avatarene når de er "fikset"? Det blir ikke langvatarer lenger, men det blir dessverre dealwithit.jpg.

EDIT: Nyeste posts er der fortsatt, men selve linken er ny. Update yo bookmarks y'all.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#38
OK, her en konkret ting jeg ikke liker: Dropdownmenyene øverst går ikke bort av seg selv, må klikke på resten av forumet. Jeg trenger et hyggelig skin for øya with the quickness. Standardfonten er litt vel svær (fant ikke noe sted å endre det?) og skrikende, linjene som skiller ting er litt sånn ekkel-duse, facebook- og twatter-integrering er slightly homoseksuelt.

Alerts er for fags, men skrudde det av rimelig kjapt.
 

Endre

Ødela forumet
#39
sheriffen: Problemet med trophies var at man bare fikk det for å skrive innlegg, noe som blir jævlig meningsløst. Er du ikke enig?

Libresse: Velkommen til matrisen.
 
#40
Endre: Åh. Joa. Men kanskje man kan dille sjøl med kravene for å få trophies? F.eks trophy for å lage en tråd som får f.eks 100 replies i Spillforumet? Jeg bare kaster noen ideer rett ut i lufta her...