Nytt forum = nytt utseende, tilbakemeldingstråd

#62
få det gamle SG tilbake:(
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#64
"Upload", ja. Eller mener du at jeg skal bruke det Gravatar-greiene?

Edit: wut. Nå funka plutselig avataren jeg prøvde å laste opp for en halvtime siden.
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#67
Synes forresten også det er litt viktig å få langvatarene tilbake. Friedman trenger den vertikale boltreplassen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#68
Graaaah.
  • Enten så må ikke folk få lov til å herje med font og sånt selv, eller så må det velges en grotesk (altså, uten seriffer) font som standard. Så stor tekst i 1920-bredde er seriøst vondt å lese. Eller, dere veit, bare reduser bredden men da blir vel Datamartin sinna da også.
  • Fargevalgene. Helt feil ting er uthevet, redigeringsknappene tilkaller mer oppmerksomhet enn f.eks. skillet mellom innlegg, eller for den saks skyld skillet mellom innleggstekst og signatur. Dark-variantene gjør det litt bedre, men lys skrift på mørk bakgrunn er vondt.
  • Noen med peiling kan gjerne mekke noen mer distinkte ikoner. Det ser veldig kjedelig ut med standardikoner på alt som i tillegg har samme farge som resten av skinnet og dermed glir inn i resten. Det er også alt for liten forskjell på "Denne forumen inneholder ikke nye innlegg"- og "her er det nye innlegg serri"-ikonene.
  • Eller er det ganske smooth, stao no pao, soperlaget Spillegal.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#69
Øyh, jeg slår jo et slag ved å skrive alt i den gamle gode skriften. Bredden gir jeg faen i.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#70
Med én gang var jeg veldig skeptisk til dette, men det er vi alltid. Søkefunksjonen eier nå (seriøst, bare prøv. Du finner relevante innlegg eisæp). Bare fiks longvatarer så godtar jeg dette.
Jo, og større skille fra innlegg til signatur kanskje.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#71


Trenger bedre utheving på hvilken side det er man faktisk leser (joda, det står med tekst først, men det holder ikke helt).


Nei, skulle man sett:
 

Nabbe

Har fin hatt.
#73
Om ikke annet har nå forumet en søkefunksjon som fungerer, så jeg fant endelig dette:

 

Jante

privileged CIS shitlord
#74
ÆÆAE hold kjeft amartin tos acanea bare sug pikk ok toscana natta. hold kjeft
 

Jante

privileged CIS shitlord
#76
Pro tip: Fixed width-skin gjorde det hele tusen ganger bedre. Skaff noen flere sånne.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#77
Trenger en stil med hvit/grå bakgrunn, sort skrift og mindre skrikende farger. Øya blir slitne av alt det på sidene.
Er det mulig å få fikset avatarene? Ellers virker det faktisk ganske greit.

Kommer nyeste posts vinduet tilbake?
Ps: Follows? Hva er greia? Og hvor er evt feeden for denne?


raskedit: Mulighet for å få "latest post" knapp som er større og mer markant? nå må man trykke på en liten firkant eller datoen under posteren for å komme til den viktigste siden.
Evt en account setting som gjør at man kommer til første uleste når man trykker på hovedtråden?
rE2: Default utseende kan ikke være det kjipeste hvis man vil rekruttere nye folk. Justsayin'

Kort og greit alt dette. Det er så mye web 2.0-eri her at jeg blør ut øra, jeg har da for faen ikke tenkt å "followe" noen på et forum med 30 aktive medlemmer. Og ja, det er på tide at Latest Post-ikonet tydeliggjøres siden det er det som gjelder.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#78
Jeg synes faktisk ikke dette var galt i det hele tatt. Trenger litt saerpreg, men det er lysere, mer aapent og flyter bedre enn foer. Ser ikke helt poenget med at jeg skal faa notifications hver gang noen skriver noe paa forumet, men la gaa.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#79
Du får vel kun det om du har huket av så forumet watcher alle tråder du besøker. Så. Ja.