Nytt forum = nytt utseende, tilbakemeldingstråd

Lodin

Der Waaaah
På den annen side syns jeg dette nye forumet er helt greit og har flere positiver enn negativer enn det gamle allerede. Når det er sagt burde et nytt skin og litt testing vært på plass før det ble implementert.
 

demake

Seksuelt godteri
Ja, og Halky er tilbake. Hva er dette for no dritt.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Altså det er det mest positive med at forumet ble revampa, at det vekte Halky fra søvnen sin. Jeg savna'n litt.
 

demake

Seksuelt godteri
Det er i det minste bedre enn sist gang Endre "fiksa" forumet.

Hvor lang tid må det gå før vi får langvatarer :psypop: og :agradula: tilbake? Jeg liker ikke endringer. Jeg liker ikke endringer.
 

demake

Seksuelt godteri
:p ?? hva faen... jeg bare.
 

demake

Seksuelt godteri
Det der er den vprste smileyen. Jeg aggroer.
 
Men dere føler at dette er riktig tråd, ikkesant? Nå holder det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Sånn helt seriøst, denne årlige oppdateringen av forumet er som ei lettkledd 16 åring hjem fra byen på en Lørdag, hun går ned samme gate som hun ble voldtatt sist gang i, men likevel stopper ikke dette henne.

Jeg er dritt lei å se hora bli voldtatt år etter år, fuck this...
Av alle som skulle påpeke at dette er som samme vitsen som fortelles om igjen.. :D
 

Terje

mostly harmless
Den derre "er du sikker på at du vil markere alle fora som lest?"-boksen. Det er den som må vekk. Det holder å trykke det én gang, og hvis du gjør det bare for å angre på det kan du faenmeg ha det så godt.

Ellers kan man bli vant til dette. :)

Også smilefjesa ja.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg savner litt skikkelig utheving av hvilken side man er på. Jeg anser meg selv som en fyr med passe godt syn, men en sånn svak gradsforskjell må jeg knipe sammen øya for å se.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig


Trenger bedre utheving på hvilken side det er man faktisk leser (joda, det står med tekst først, men det holder ikke helt).
Som sagt.

Edit: Til Martin seff.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En annen ting: Tråder som er festet har ikke noe spesielt ved seg lenger annet enn at det er en tegnestift litt til høyre for trådtittelen. Annen bakgrunnsfarge eller noe annet som gjør at de skiller seg ut uten at man trenger å endre leseretning mottas med takk.