Nytt forum = nytt utseende, tilbakemeldingstråd

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Også få forumet til å vise klokkeslett på alle innlegg.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Kak trenger dem nemlig slik at han kan sperge frem sitater for å burne folk senere. Desverre har han bare fotografisk hukommelse, derfor trenger han at tidspunktet står der.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Men skrevet i samme poast som spørsmålene kunne det tolkes som det var rettet mot ham.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Beklager for at jeg ikke la merke til det før, men forumet er halvveis norsk og engelsk? Ser både "fora", "begivenheter" sammen med f.eks. "What`s New".
 

Endre

Ødela forumet
Det har ikke vært sånn tidligere, så det er ikke noe å beklage! Jeg begynte å oversette i dag (i et forsøk på å i hvert fall få oversatt det viktigste på forumforsiden), men fikk beskjed fra Tryggve om at han allerede hadde redigert filene litt for seg selv, og hadde planer om å begynne ordentlig i kveld. Jeg vet ikke helt hvor mye han får tid til, men planen var visst å få gjort en del før Zelda-spillinga, og det hadde vært veldig ålreit. Beklager at det ser litt rotete ut i mellomtiden. Blir det for ille kan man alltids bytte til engelsk språkpakke.

Redigert: Satt engelsk (med norsk tid/datoformat, håper jeg?) som standard, så kan heller Tryggve skifte det tilbake hvis han kommer langt/blir ferdig med den norske. Hvis det ikke bytter, kan man gjøre det selv ved å klikke på språket nederst til venstre.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jaok, bare viktig at det ikke er en blanding, det ekke no bra. Toppers!

Edit: Også synes jeg kanskje "forum" er bedre enn "fora".
 

Endre

Ødela forumet
Ja, jeg er i utgangspunktet enig, men hvis man holder over "Forums" som det heter nå, så får man opp "Mark Forums as read" og "Search Forums", og det gjelder å være konsekvente. Heldigvis har jeg planer om å la Tryggve ta de avgjørelsene, og har tro på at han finner en god løsning. :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Greit å skille mellom entall og flertall, og forum er entall mens fora er flertall. Medium/media osv.

Sånn ellers er det ikke en sjanse i hælvete for at jeg blir ferdig med dette i kveld. Det er så. Jævla. Mye.

Og jævla mye jeg ikke skjønner hva skal bety fordi det ikke er noen kontekst og ordene har flere betydninger og sånt. Markerer dem med (wtf) så det går an å si fra hvis man ser dem. Ikke at de blir å se på en stund ennå, jeg har holdt på i to timer i kveld og anslår at fire eller fem av tingene jeg har oversatt vil være synlige for vanlige brukere.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Er det nødvendig at linken helt til høyre nederst går til "Forside"? (Der det står Forside > Fora > Forumet > Fra ledelsen her, altså) Har blitt så vant til å trykke på den helt til høyre for å komme til forumoversikten, og får ingenting ut av Forside.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Forslag: trykk på "fora" eller "forumet" i stedet, så kommer du til forumoversikten.

Jeg skal kikke på det med at "Forside" tar deg til forsiden, det må jo helt klart være en bug.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Det jeg prøver å si er at forsiden er helt ubrukelig, og det holder med en link til den på toppen. Ikke ødelegg min gamle, innøvde musebevegelse og tving meg til å se hvor jeg trykker.
 

Endre

Ødela forumet
Bedre nå? Kan ikke garantere at jeg ikke setter det tilbake, men da skal jeg ha litt mer å presentere på forsiden først.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nå forsvant jo "hjem" fra hovedmenyen også.