Nytt forum = nytt utseende, tilbakemeldingstråd

Hør på pakkisen, jeg har hørt de har et godt øye for farger.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jeg ble litt lei wysiwyg, men Thomas opplyste så kjekt om at det gikk an å slå av. Derimot, da forsvant en funksjon jeg likte ganske godt fra gamle SG - ctrl+i og ctrl+b-snarveiene. Går det an å skru på det i ikke-rich editing format?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det man kan slå av er jo rik tekstbehandler, og det mener da jeg ikke er det samme som wysiwyg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jo, men å deaktivere den funksjonen, deaktiverer jo mye mer.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jaggu. Hva mer deaktiverer du, foruten rik tekstbehandler, når du fjerner haken for rik tekstbehandler?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hele den menyen på toppen av tekstboksen. Alt man sitter igjen med er et felt for å skrive tekst.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
INGENTING Å SE HER
 

Jante

privileged CIS shitlord
kak fortsetter failinga fra forrige uke inn i denne ser jeg.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Jaggu. Hva mer deaktiverer du, foruten rik tekstbehandler, når du fjerner haken for rik tekstbehandler?
Jeg ble litt lei wysiwyg, men Thomas opplyste så kjekt om at det gikk an å slå av. Derimot, da forsvant en funksjon jeg likte ganske godt fra gamle SG - ctrl+i og ctrl+b-snarveiene. Går det an å skru på det i ikke-rich editing format?
.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg er bare innom for å si hvor jævlig bra Forum Runner er, jeg powerbrowset forumet på rekordtid på mobilen i går kveld mens routertråden herja som verst.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men det er ikke til S60. -.-
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jammen!
\
:penga:
 
Ville bare påpeke at det forumet her er det peneste. Trenger ingen Forum Runner, alt er überlekkert out of the box på min iPad (2) :):):)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
+1 på Forumrunner, skulle gjerne hatt mulighet til å poste men surfer forumet som en sjef.