Nytt Kojima Productions prosjekt. Metal Gear Solid 5??

demake

Seksuelt godteri
#63
Jeg fant detta på wikipedia:

Goichi Suda (須田 剛一 ,Suda Gōichi?, born January 2, 1968), is the CEO of Grasshopper Manufacture. The "51" in his nickname, Suda51, is a pun on his given name. In Japanese, "Go" means 5 and "ichi" means 1. His works include Moonlight Syndrome for the PlayStation, The Silver Case, Flower, Sun and Rain, Michigan, killer7 for the Nintendo GameCube and most recently, No More Heroes for the Wii. He was known to make appearances wearing a lucha libre mask while promoting killer7. Most recently his studio assisted in creating the story sequences for Fatal Frame IV: Mask of the Lunar Eclipse for the Wii, and will also be involved in a project with Hideo Kojima tentatively titled Project 'S', following the release of Kojima's Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots.

Jeg er nå officially intrigued.
 

Lodin

Der Waaaah
#66
Så inni helvetes ægd. XD
When Kojima Productions launched a web teaser, many noticed "April 2007" written at the bottom of the page. People wondered what it referred to and if it was code for something. It's not.

That date, Konami now confirms, was an accident. "April 2007" referred to the release date for Robert Rodriguez and Quentin Tarantino's Grindhouse. As pictured, Kojima Productions and Konami used the movie's flash site in creating their own teaser site.

"We accidently uploaded the unfinished site," Konami Japan states. "The design team used the website for the movie Grindhouse as a reference for a prototype teaser." Those checking the site before it went live were "lax" Konami contends. "The prototype was uploaded as is," Konami continues. "As soon as our staff noticed the discretion, it was switched out for the finalized website."
 

Lodin

Der Waaaah
#68
For dem har bare kopiert flash-sida til Grindehos og pirka litt på den for å mekke sin egen. Tipper vedkommende som ble hyra til å lage orginalen ville likt å vite dette.
Haha, oh wow.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#69
Da skal tiden være inne, men det tar evigheter å loade siden. Sikkert noen titalls andre som også prøver å komme seg inn.
Kanskje oppe i tjue.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#71
Vel, E3-hintet trenger jo ingen tolkning, men jeg lurer på hva som er greia med en liten e.

Jo mer jeg tenker over det, jo mer får jeg følelsen av at dette nok ikke er snakk om MGS4 portet til xboxen. Tungt regnvær over åkere, det gir jo faktisk ingen assosiasjoner til MGS4 i det hele tatt selv om det unektelig har en Kojima'sk feel over det hele. Når man kobler det sammen med tittelen "NEXT", som jo er ganske langt fra "PORT", altså at de har et nytt kunstnerisk prosjekt i tankene, så føler jeg meg rimelig overbevist om at det ikke er en port. Jeg tipper at det er et nytt Metal Gear-prosjekt (duuuuh), men hvilke platformer det kommer på er selvsagt et mer åpent spørsmål.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#72
Ja, dette er spennede gutter! For en fantastisk kveld for fotball!
 
#73
Ser at timeren er forrandret nå ifra hva den var i natt. I natt startet den på 200 timer, mens nå står det 111 timer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#75
Flashende opp får vi nå E, 3, 5/S og e.
E og 3 = E3, S og e = Snake eater. Ny remake av MGS3: Snake Eater vil bli avslørt på E3, gutta!
 
#77
E og 3, greit nok = E3, men S og e, blir vel nye Sonic spillet tror jeg, Sonic Electric
 
#78
På E3 annonseres MGS4: Substitution edition, hvor man kan spille gjennom hele spillet som Ninja Raiden!
 

Jante

privileged CIS shitlord
#80
Ja spenningen er til å ta og føle på, eller hva sier du Arne?