Nytt Need For Speed på vei

Lodin

Der Waaaah
#2
Carbon var ikke så verst da. Jeg syns ihvertfall det var stilig på Wii. ^_^

Får håpe de bygger videre på sandkasseformen i neste utgave.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#5
"Å ikke fullføre et spill er som å spille Need For Speed."

Synes snart folk kan slutte å presentere pre-renders som in-game-bilder, forresten. Er vel ikke en kjeft som tror på at det der er in-game.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#6
Bah, de kjøper det uansett. Det er jo en klon av den ekstremt ræva forgjengeren, bare med marginalt forbedret system og en masse next gen-catchphraser slengt på. MÅ HA DET, BARE MÅÅÅ HA DET!
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#7
SITAT(Lodin @ 24.05.07, 16.19) 67440
Carbon var ikke så verst da. Jeg syns ihvertfall det var stilig på Wii. ^_^
[/b]
Har du røyka crack eller? Carbon på Wii var så jævlig at jeg heller ville latt en bøffel drite i øret mitt enn å røre det igjen, og jeg er dødsseriøs. HELT 100% JÆVLIG VAR DET.
 
#9
EA må jo spe på med et middelmådig NFS spill til nå ettersom PS3 er kommet ut jo, kommer sikkert til alle konsoller (igjen). Grei teaser, litt typisk NFS er det jo uansett som intro. Håper in game blir fint også nå da, så man slipper blurry ting som skjer litt forover og at biler og gjerder plutselig ikke dukker opp midt foran bilen din uten forvarsel i litt fart. Joda, har troa på dette spillet. :usikker:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#10
SITAT(CockMcBalls @ 31.05.07, 15.50) 68470
Har du røyka crack eller? Carbon på Wii var så jævlig at jeg heller ville latt en bøffel drite i øret mitt enn å røre det igjen, og jeg er dødsseriøs. HELT 100% JÆVLIG VAR DET.
[/b]
He'd rather haaaave, a buffaloooooo, take a diarrhea dump in his eeeeeear! :D
 

Lodin

Der Waaaah
#11
SITAT(CockMcBalls @ 31.05.07, 15.50) 68470
Har du røyka crack eller? Carbon på Wii var så jævlig at jeg heller ville latt en bøffel drite i øret mitt enn å røre det igjen, og jeg er dødsseriøs. HELT 100% JÆVLIG VAR DET.
[/b]
 

Lodin

Der Waaaah
#13
Jepp. Jeg syns det var gøy å pimpe ut Renault Clio Sporten min i lilla med Transformerslogo så bæsj på dere.

Forøvrig har spillet fått fullt navn nå. Need For Speed ProStreet skal barnet hete.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#14
SITAT(Mongis @ 31.05.07, 15.09) 68460
Er folket klare for Need for Speed ProStreet?
[/b]
:p

Er jeg og Lodin de eneste som mener Carbon var brukbart? Jeg spiller 360 versjonen hvis det er stor forskjell. Men... fant ikke dere andre noe underholdningsverdi i Carbon? Var det bare dritt?
 

K999

Keystone State Of Mind
#15
Har mistet troen på NFS. Siste spillet jeg likte var Underground 1, og siste jeg spilte var Most Wanted.
NFS 2,4 og Porche er bilspill som jeg faktisk har gode minner fra, som jeg ennå tar frem i ny og ne. Men blir ikke forbauset om dette NFS også suger, har ikke troen på det i det hele tatt.
 

Kilik

Lokal moderator
#16
At et spill gis ut på PC, PlayStation 3, Xbox 360, Wii, PlayStation 2, Xbox, PlayStation Portable, Nintendo DS og mobil samtidig er nok til å gjøre meg skeptisk.
 

K999

Keystone State Of Mind
#18
Tviler litt på at det kommer til Xbox, også. PS2 er vel den eneste last-gen konsollen som fremdeles er i live, hvor det hvertfall selges ganske godt. Tror EA bare ville tapt på at spillet kom til Xbox og GC.
 

Kilik

Lokal moderator
#19
Plattformene jeg nevnte er hentet fra den offisielle nettsiden.

Er vel være det siste Xbox-spillet som kommer ut. Gamecube har solgt en god del mindre enn Xbox i USA og Europa. Dessuten er det et eller annet som sier meg at Xbox-eierne korrelerer bedre med streetracing-målgruppen enn GC-eierne... EDIT: Xbox-versjonen kommer kun ut i USA.
 
#20
SITAT(Scary Paladin @ 31.05.07, 19.41) 68511
:p

Er jeg og Lodin de eneste som mener Carbon var brukbart? Jeg spiller 360 versjonen hvis det er stor forskjell. Men... fant ikke dere andre noe underholdningsverdi i Carbon? Var det bare dritt?
[/b]

360 versionen er noe helt annet enn wee wee versionen.

Lover deg kamerat. ^_^