Nytt Sonic-spill

#1
At this evening's 2005 Walk of Game Induction ceremony, SEGA of America confirmed that it would be publishing a brand new Sonic the Hedgehog title for unspecified platforms this holiday season. Known as Shadow the Hedgehog, the new title follows up on last year's multiplatform hit Sonic Heroes with a dark thematic and an emphasis on action .

Exact details about the gameplay elements, characters, and stages have not yet been confirmed, but based on the promotional trailer, Shadow appears to mix the classic 3D platforming elements of Sonic Adventure with the insane weapon shooting of the Ratchet and Clank series. Of course, this only based on what we've seen from the trailer, so I'm sure there's more to the game than just that.


Kilde (m/trailer)



MoFo2
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Øhøm. "Sonic Payne", anyone?
 
#7
Det bør være NOE nyskapende i dette spillet for at jeg skal orke å investere i det. Har ikke spilt et Sonic spill siden Dreamcast's glanstid^^
 
#8
Dette er triste greier...

Sonic 1, Sonic 2, Sonic 3 og Sonic vs Knuckles til Sega Mega-Drive var bare GENIALE!!
alt av Sonic-spill etter det har bare vært våt avføring, etter min mening...
 
#9
Kommer den ut på DS, noen som vet?
 
#11
Opprinnelig skrevet av Frenzy@12.03.2005, 15.34
Dette er triste greier...

Sonic 1, Sonic 2, Sonic 3 og Sonic vs Knuckles til Sega Mega-Drive var bare GENIALE!!
alt av Sonic-spill etter det har bare vært våt avføring, etter min mening...
188905​
Selv om de ikke er veldig gode spill, så tror jeg du bør revurdere Sonic Advance 1-3. De er faktisk bedre enn at man kan kalle dem avføring :) .
 
#12
Dette spillet ser ut til å bli bra. Stilig at shadow har pistol men pistolen er dårlig laga. Det jeg tror de fleste savner med de siste-sonic spillene er chao-garden. De hadde ikke chao-garden på sonic heroes for det hadde kasnkje blitt litt vanskelig med 3 stykker på en chao.
Chao-garden på DX var en fiasko. Musikken i garden var alt for høy , garden var for liten det føltes som du var en kjempe.
Håper sega blir å lage en chao-garden slik som 2 battle bare de finpusser den litt.
 
#15
Shadow er jo nesten identisk med Sonic i Sonic Adventure 2, men der spillet er alle de andre characterne man kan være. Det er kun Sonic og Shadow som er kjekke å spille med. Det at Shadow har fått pistoler er vel mer i tro mot characteren - han hadde det i tegneserien og burde hatt det i Sonic Adventure 2 også. Grunnen til at han ikke hadde det var jo at han skulle være ganske lik Sonic, akkurat slik som at Rouge skal være lik Knuckles etc.
 
#16
Sonic har ikke nok bærekraft lenger. Mario sliter litt med årene, men Sonic er virkelig ille ute og kjører. Hvem spiller vel Sonic nå til dags ? Sonic Heroes feks, det var eleeeendig.

Sonic rocka når jeg var yngre, på gode gamle Master System og Mega Drive. De skulle stoppa der, ingen av de nye spillene i serien klarer å toppe det. 3D eller ei.
 
#17
Jeg er enig med Wikkid - de gode Sonic-spillene har forduftet. Det siste brukbare Sonic-spillet jeg spilte var Sonic Adventures 2 til Dreamcast, men allerede der var serien på vei ned. Etter at SEGA gikk fra 2D til 3D, har det bare gått nedover. Dagens spill på GameCube, og Sonic Heroes til alle konsoller, er ikke noe jeg kunne tenkt meg å betale penger for - rett og slett ikke verdt det.

Jeg kjøpte meg en SEGA Mega Drive II for omtrent et år siden, først og fremst kun for Sonic-spillene. Elsker gode, gamle Sonic på Mega Drive. Nå ... :( Jeg tviler sterkt på at Shadow the Hedgehog blir noe særlig bedre. For det første tviholder fortsatt SEGA på at 3D er veien å gå (de har vel kanskje ikke noe valg, massen ville vel ikke godtatt et 2D-spill i 2005), og for det andre foretrekker jeg å spille som enten Sonic eller Tails. I verste fall Knuckles, han er også litt bra. Dette kan nesten bare slå feil.

Glad jeg har Mega Drive, iallfall.
 
#18
Pfft! Shadow rocker shit. Jeg ser for meg at dette blir mye bedre enn Sonic Adventure 2 siden man (sannsynligvis) kun spiller som Shadow. I SA2 måtte man spille som Tails/Robotnic og Knuckles/Rouge for å kunne spille alle de kule levlene med Sonic/Shadow. I Sonic Adventure valgte man characterne før man gikk til levlene, dermed kunne man bare unngå å spille som drittcharacterne - mye bedre.
 
#19
Ny karakter, samme smørja. Du kunne kalt ham for Solid Snake og jeg hadde fremdeles kalt det for resirkulert tynnskiting av et spill.
 
#20
Jeg utelukker ikke sjansen for at det kan bli et bra spill, men hvis spillet følger samme oppskrift som Sonic Heroes, bare med Shadow the Hedgehog denne gang, har ikke jeg så stor tro på spillet. Men det skal naturligvis testes.

Shadow er for øvrig ganske kul, men jeg foretrekker Sonic eller Tails. :p