Nytt Sonic-spill

sorry for necro postingen men denne made me lolz

Opprinnelig skrevet av Frenzy@12.03.2005, 15.34
Dette er triste greier...

Sonic 1, Sonic 2, Sonic 3 og Sonic vs Knuckles til Sega Mega-Drive var bare GENIALE!!
alt av Sonic-spill etter det har bare vært våt avføring, etter min mening...
188905​
Du har tydeligvis ikke spilt Sonic CD? Det har forsåvidt ikke jeg heller, men hardcore fansen hyller det som det klart beste spillet i serien. ;)

Jeg har nok ikke det, men jeg ble pluteslig litt interresert nå...
noen som kan fortelle meg noe mer om dette Sonic CD spillet?
screens hadde vært meget kos å få i samme slengen.

Vet ikke så mye om spillet, men her kommer det jeg vet: Spillet er i god, gammeldags 2D og ble originalt utgitt til Sega CD (Mega Drive add-on). I ettertid kom det også en ræva PC konvertering av spillet. Jeg har også hørt noe om at spillet har et veldig godt soundtrack. Siden Sega CD aldri tok spesielt av, ble ikke Sonic CD spilt av særlig mange folk. Spillet har blitt en skikkelig kult hit. Sonic CD er visst også et av de mest sjeldene Sonic-spillene som finnes.

Redigert: Bilder

Takk Shigsy! Er jo en grunn til at jeg er din bitch ^_^

Dette vekket uten tvil min interresse
Jeg må nok gå til anskaffelse av en gammel sega med alle de gamle Sonic spillene...

Opprinnelig skrevet av Frenzy@12.07.2005, 22.42
Dette vekket uten tvil min interresse
Jeg må nok gå til anskaffelse av en gammel sega med alle de gamle Sonic spillene...
241532​
Måtte hell og lykke være med deg.

Jeg har faktisk en eldre kusine som har en gammel Sega og Sonic 1, Sonic 2, Sonic 3, Sonic vs Knuckles og Sonic Spinball, så det så!
problemet er bare at ejg ikke har pratet med henne på ca 3-4 år... er litt flaut å bare ringe en dag og si. "Hei er bare David her. Jeg lurte på om jeg kan få den gamle Sega'en din?" :flau:

er bare ikke helt min stil det >_<

Men blir det det samme? NEI!!
Sonic på gamle Sega er den eneste måtenå spille det på for å få den gamle nostalgiske Sonic følelsen...

Sorry, men sånn er det bare...
Spiller av og til gamle Sonic spill og andre gamle Nintendo spill på emulator, men det blir bare ikke det samme.

De fleste "traverne" der ute skjønner nok hva jeg mener...

enig med frenzy! Lasta inn masse emulatorer på xboxen, inkl. mariospillene, var ufattelig stusselig. Så kjøpte jeg en SNES på ebay, og har det sinnsykt moro med Supermario Allstars etc.