Nytt spill, men hvilket? (X-box)

Har lyst på et nytt spill til X-Box, men har ikke fulgt med i spilleverden på lenge, så vet ikke hva som er verdt å teste. Har mest lyst på et action-adventure eller rpg spill, men vil ikke ha et som er alt for komplisert. noe som er lett å sette seg inn i, og masser av morro. Så er det noen som har noen tips?

Ninja Gaiden
Ninja Gaiden
Ninja Gaiden
Ninja Gaiden
Ninja Gaiden
Ninja Gaiden
Ninja Gaiden
Ninja Gaiden
Ninja Gaiden
Ninja Gaiden
Ninja Gaiden
Ninja Gaiden
Ninja Gaiden
Ninja Gaiden

Opprinnelig skrevet av Shadar@25.06.2004, 12.59
Rainbow Six er skandale. Spill Halo istedet.

DRIV3R er ikke noe å skryte av, gå for Burnout 2 eller PGR2 istedet, GTA-pakka hvis du absolutt skal pule og drepe.

Ellers da? Panzer Dragoon Orta er knall, og Ninja Gaiden er flottz0rz. Veldig lite gode spill på X-Box, egentlig ...
Rainbow Six er vanvittig bra på Live, faktisk det eneste jeg har spilt over lengre tid.

Driver 3 er veldig bra jo, men det er en smaks sak. Hvordan er Panzer Dragoon Orta?

Ninja Gaiden skal jeg låne av en kamerat snart, så det er utelukket. GTA har jeg spilt mye fra før, og Driv3r har fått så dårlig kritikk at jeg ikke gidder å kjøpe det. Er ikke så keen på bilspill egentlig.

D

Deleted member 91

Gjest
Rainbow Six hadde jeg. Jeg har kun spilt single player-modusen, men det var grisekjedelig.

Kjøp Mashed til XBox hvis du vil ha et multiplayer-bilspill i samme stil som Micro Machines og Circuit Breakers. Spillet skal være ganske billig, så det dreper ikke lommeboka di heller. Da kan du i tillegg kjøpe et spill i "Classic"-serien.

Kilik

Lokal moderator
Splinter Cell-spillene og MGS2: Substance. Anbefaler særlig Splinter Cell 2 hvis du har Xbox Live.
Ellers bør selvsagt Halo være i alle Xbox-eieres samlinger.
Full Spectrum Warrior er et krigsspill litt utenom det vanlige, men kanskje vel realistisk for casual spillere.
Også har vi Chronicles of Riddick som må sees som årets største positive overraskelse så langt...

Opprinnelig skrevet av Shadar@25.06.2004, 16.17
Jeg har spilt det, og jeg synes ærlig talt ikke det er noe bra. Jeg har en PC med internett, og der finnes det minst 100 spill som er lettere å styre, morsommere å spille, og ikke minst med mye, mye bedre grafikk enn den temmelig latterlige fremtoningen til Rainbow Six.
Du må si om du mener Xbox eller PC da! :) Da er det greit.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg synes det kom ganske klart frem hvilket format det gjaldt, jeg...

Opprinnelig skrevet av Remi@25.06.2004, 17.30
HVA MED BEYOND GOOD & EVIL? Er det verdt å kjøpe? Virker jævli fett.
Ser meget bra ut, har vurdert å kjøpe det selv, men har ikke gjort det på grunn av mangel på penger.

Du kan jo sjekke anmeldelser på gamerankings.com og se hvilken kritikk spill fikk. :)