Nytt Spillegal gameparty/spilltreff

Status
Stengt for ytterligere svar.

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Opprinnelig skrevet av eivind2k@20.07.2005, 19.11
sist var det et par brett Houseman kjøpte, ikke mer enn 4 tror jeg, og de ble litt knapt mot slutten. Jeg vil tro det er greit med litt mer, så lenge enkelte holder seg i skinnet.
243745​
Et brett til meg alene, plz.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Jeg vet ikke helt hva jeg tenkte på da jeg skrev det med at jeg ikke vil ta skylden, for det er ikke noe å ta skylden for. Det er ikke personbiler med litt drøye kvoter tollvesenet er interessert i å ta likevel. Jeg kan kjøpe øl og brus til dere.

For øvrig er ølet i Sverige 3,5 prosent siden de har sterkøl på Vinmonopolet. Men med all mulig respekt: Den ene prosenten tror jeg ikke dere merker. Og siden det ikke er meningen at noen skal bli fulle, er det jo snarere en fordel enn et ulempe at ølet er litt svakt.
 
Opprinnelig skrevet av SirkusMartin+21.07.2005, 00.49-->
<!--QuoteBegin-eivind2k
@20.07.2005, 19.11
sist var det et par brett Houseman kjøpte, ikke mer enn 4 tror jeg, og de ble litt knapt mot slutten. Jeg vil tro det er greit med litt mer, så lenge enkelte holder seg i skinnet.
243745​
Et brett til meg alene, plz.
243834​
[/b]
så lenge enkelte holder seg i skinnet

Edit: tre ganger hurra for Houseman :kos:
 
Du kan da altids ta toget.
 
Det har nok kommet deg "hus forbi". Det er utsatt.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Det ligger ca. et kvarter med tog fra Oslo.
 
Phails ... phails!
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Ta det med ro, ta det med ro. Sannsynligvis kommer Sp i regjering fra høsten av og da må vi legge treffet til en øy i Nord-Norge enten vi vil eller ikke.

:tommelned:
 
Houseman lykkes litt. Men får trekk for ukreativ bruk av smiley. =/
 

oma

Village Drunk
hva type spill er det som spilles på spilltreffene? hadde det vært mulig å spille f-zero x (N64) med noen?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@22.07.2005, 04.38
Houseman lykkes litt. Men får trekk for ukreativ bruk av smiley. =/
244283​
Takk, takk. Å lykkes litt er ikke dårlig bare det.
 

oma

Village Drunk
kan vel kanskje spørre litt annderledes da.. er det noen som kan ta med seg f-zero x (N64) på spilltreffet, slik at det kan være en mulighet for å spille det?
 
Opprinnelig skrevet av oma@03.08.2005, 19.27
kan vel kanskje spørre litt annderledes da.. er det noen som kan ta med seg f-zero x (N64) på spilltreffet, slik at det kan være en mulighet for å spille det?
247778​
Hvilken spilltreff ? :confused:
 
Status
Stengt for ytterligere svar.