Nytt Spillegal gameparty/spilltreff

Status
Stengt for ytterligere svar.

Dukie

nice girl
#1
Ja .. det har vært stille rundt dette her, og det er egentlig min feil. WOW har drept konsoll-typen i meg. Men uansett, åssen er stemmningen for dette? I slutten av Juli eller no. Jeg har snuset litt rundt og vi kan få til både premier og muligens 6-7-8 projektorer!!!

Vi holder på noe annet større også til høsten, men om det kan jeg enda ikke si noe.

Jeg personlig søker skilla folk i mario kard, jeg og Raider har egentlig banka alt som er mulig å banke.

Anyway, post her hva dere føler om det, er det interesse for det, forslag osv.
 
#2
Jeg kommer høyst sannsynlig ikke til å delta, ettersom jeg nylig har fått meg jobb og skal være leder for en barneleir i slutten av juli.
Men hvis det er noe opplegg til høsten, så kanskje jeg dukker opp.
 
#5
Kommer uansett, jeg. I slutten av juli burde vel passe ... Bare sørg for at det blir en Tekken 5-turnering. Skader ikke med XBox-linking på Unreal Championship 2 heller (selv om jeg suger i det).
 

Grønn Zebra

modder fukker av verste sort
#6
Hvis det blir Lillestrøm tipper jeg at jeg står over. Men hvis det skulle bli holdt i Oslo skulle jeg nok fått tvingt med Alucard og kanskje Alice også :)

Er forresten ganske dreven i Mario Kart: DD men du snakker vel om 64??
 

Sancti

Terrorkatt
#7
Lillestrøm skal jeg nok aldri besøke igjen, men om det hadde vært i Oslo, så hadde jeg vurdert det. Om jeg hadde hatt penger. :(
 
#9
At noen få togstopp plasser kan skifte mellom å komme og ikke komme...

Men jeg skal vel være med som alltid jeg:p
 
#11
Det er jo dødens by, skal være sånn:p

Og dere kaller dere spillegale.. lol...
 

Nabbe

Har fin hatt.
#12
Det er snakk om å gå gjennom Lillestrøms gater... dere skal ikke flytte dit.

Jeg har ikke noe bedre å gjøre ... så, jeg kommer sikkert.
 
#13
Jeg kommer, hvis jeg ikke er på ferie.

Drar vel med meg thetrain også, tenker jeg.
 

Sancti

Terrorkatt
#14
Opprinnelig skrevet av Nabbe@29.06.2005, 16.45
Det er snakk om å gå gjennom Lillestrøms gater... dere skal ikke flytte dit.
237179​
For min del er det av praktiske grunner, da jeg har folk jeg kan overnatte hos i Oslo (ja, jeg er prippen).
 
#15
Opprinnelig skrevet av Duke@29.06.2005, 13.38
Ja .. det har vært stille rundt dette her, og det er egentlig min feil. WOW har drept konsoll-typen i meg. Men uansett, åssen er stemmningen for dette? I slutten av Juli eller no. Jeg har snuset litt rundt og vi kan få til både premier og muligens 6-7-8 projektorer!!!

Vi holder på noe annet større også til høsten, men om det kan jeg enda ikke si noe.

Jeg personlig søker skilla folk i mario kard, jeg og Raider har egentlig banka alt som er mulig å banke.

Anyway, post her hva dere føler om det, er det interesse for det, forslag osv.
237061​

Hva med begynnelsen av august? For da er fellesferien over og mange av oss har fri, noe som kan bety at flere har mulighet til å komme..
(og jeg har flybillett til Oslo den 4 august som ikke kan forandres.. :svette: )
 
#18
Altså, hvorfor snakker vi om hvor utrolig stygt lillestrøm er? For det første så er det sjeldent man går ut, annet enn for å jakte på mat osv.. Dessuten som enten Duke eller Eagle sa (jeg skylder på feberen), så er det billigere å leie lokale i Lillestrøm enn Oslo. Så for min del er det helt greit å ta lokaltoget fra Oslo for at man skal betale en grei pris for å være med på treffet. :)
 
#19
Jeg tror muligens jeg kan komme.


Nicholas: Kan jeg sitte på hvis du kjører?
 

Nabbe

Har fin hatt.
#20
"Hvis"

HAHAHAHAHAHAHAHA
 
Status
Stengt for ytterligere svar.