Oblivion: Collector's Edition til x360

SHDR

Gullmedlem
#1
Jaggu. Da hadde jeg gått mektig drittlei av Oblivion, så det er på tide å kvitte seg med det. Spillet er i knakende fin form til tross for at jeg har villet knekke plata ved flere anledninger. Du får med den stygge mynten som fulgte med og som har forpestet pulten min de siste par månedene, selv om plastlomma rundt den mangler. DVD-en som følger med er i fin stand, siden jeg aldri har sett på den.

Jeg er mest interessert i å bytte det i andre x360-spill. Kom med tilbud!
 
#5
SITAT(myztical @ 03.12.06, 22.57) 39012
Top Spin 2 er så sinnsykt mye bedre enn Table Tennis.. Jeg hadde TT jeg oxo, men det syntes jeg var bare drit dårlig...
[/b]
Helt uening der. Top Spin 2 er ett dritt spill. Jeg ble lei etter 5 minutter. Mens Table Tennis er elsk i motsetning.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#6
Og siden denne debatten er fullstendig oversvømmet av argumenter fra begge sider, ser det ut til å bli en skikkelig spennende diskusjon her.
 
#8
Var langt ifra på vei til å prøve å overtale deg gitt.. "bøddi" Bare sa min mening om TT jeg.. Top spin synes jeg faktisk er fett... Men har hatt lyst på oblivion en stund, og tenkte kanskje du ville bytte.. Men vil du ikke det så er vel det greit... :)
 
#9
Du vil ikke kjøpe et av mine spill? Jeg ville gitt det en 6er så du burde kjøpe det av meg, siden dine er bare møkk!
 
#11
Jaja, bytt det inn på EBGames, legg til litt cash og kjøp deg Gears of War.

Da kan jeg få høre den myke stemmen din hyyyyle mot himmelen idet jeg kjører en motorsag gjennom skallen din. :D
 
#12
Som nevnt før i en annen tråd, bytter han det inn på EBGames må han sikkert betale like mye eller mer enn de 399,- han må betale på Elkjøp.

Edit:
Nå som jeg først har forsøplet denne tråden med mine velformulerte ord; iom. du har 40 GC-spill vil jeg tro du har Pikmin 2 liggende? GoW?
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#14
Ikke bytt bort Oblivion plz.

jeg er bare 200 gørrete timer fra å runde et :(

Eh, any takers?
 
#16
Kan gi deg Prince of Persia til Ds for det XD
 
#17
Freekstyle
Chaos Legion
Metal Gear Solid 3
Virtua Fighter 4
Kingdom Hearts

alle er til amerikansk PS2.

velg og vrak.
 
#18
SHDR, det var ironi <_< jeg etterlignet noen.
 
#19
SITAT(SHDR @ 17.12.06, 00.05) 42535
Bumpomatic!

Ingen som vil ha det? Jeg bytter det mot alt fra GBA-spill til x360-spill. Look! It's Oblivion! Oooooooblivion!
[/b]
Hva vil du ha da?
Har nok sikkert noe du vil ha for det, men trenger å vite hva du vil ha :)