Odin Sphere [PS2]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#22
Hah. Jeg hadde faktisk nesten glemt dette her, så dette var jo en fin anledning til å skaffe seg det på. Takker for tipset. :)

Men ja, ett jævla år? Hmm.
 

SHDR

Gullmedlem
#25
Men det gjorde jeg! Jeg gidder ikke gjengi hele omtalen min her, men greia er at det tar tradisjonelle, bunnsolide JRPG-systemer, pakker det inn i et tilsynelatende enkelt men etterhvert sofistikert sidescrollende-slåssespill og gir deg anledning til å sette din egen målsetning og lar deg bygge din egen utfordring. Det er selvsagt lett å cheese det, men det er mye morsommere å utfordre seg selv til å så frukthager midt i drøye kampsituasjoner, passe på å bruke 90+ materials til all synthesisen din og generelt tøye spillet så langt det lar seg gjøre.

På den annen side er jeg en av disse surrenissene som synes DMC4 er knallfett og legger min ære i å involvere alle tilgjengelige våpen i enhver mulig combo. Hva får jeg igjen får det? Vel, måleren går jo ikke høyere enn SSS, så egentlig får jeg ingenting. Men jeg synes jeg har en enorm pikk som bare jeg kan se!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#26
Anmeldelsen til Shaddis er postet på Gamer.no.

Merkelig at du ikke nevner det er flere spillbare figurer enn Gwendolyn.

Forøvrig nevnte herr Grefsrud grunnen til at jeg ikke giddet å sette meg inn i spillet. Det virket rett og slett som altfor mye arbeid.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#27
mmm.. arbeid.
jeg kommer garantert til å like det.


Fuck, jeg har brukt over 300timer på harvest moon. :D
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
#28
Jeg nevner at historien fortelles fra fem forskjellige perspektiver. Selve spillet i seg selv endrer seg ikke voldsomt, det er stadig de samme grunnsystemene som utgjør motivasjonen og underholdningen. Tenk litt som Castlevania. Samme spillet, litt annerledes regler som forandrer måten du spiller det på.

Forresten ... noen som vil gi meg tilbakemeldinger på omtalen? Prøvde meg på en litt tyngre og mer analytisk tilnærmelse, som ikke var helt vellykket men kan fungere med litt arbeid og tilretteleggelse. Noen kommentarer, innsigelser, oppfordringer, hat? Er det *dette* dere vil lese om spill, eller har jeg bomma?

Edit: shaddis her, bare phailer litt med kontoen til Scadente