OH SHI-, Spillegal VANT Gullstikka!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Gullstikka er nå enda mindre verdt fordi "stem på dine favoritter". Eller hadde de det slik i fjor og? Jeg nominerte Spillegal til "Årets spillmedie" [sic] og "Årets spillsjel".
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jepp, der var spesialpriser oppe. En bevegelse som nominerer meg til Årets Spillsjel er igang, setter selvfølgelig pris på alle evt. nominasjoner herfra! Skal prøve å kobles opp mot Verdens Beste Spillbutikkansatt ;p

(Gull og grønne skoger om jeg vinner, masse gull og dritgrønne skoger).
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Stor pågang - prøv igjen senere
Brukte faen meg tre minutter på det greiene der, så skal jeg gjøre det igjen!? SENERE?! FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Du kan stemme på kategoriene enkeltvis, alle har hver sin stemmeknapp.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Takk Drauden :)

Edit: Og alle dere andre!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hei det er meg igjen dere!

I dag var jeg på en greie hvor jeg møtte en del gamingfolk, blant annet et par av gutta som sitter i Gullstikkajuryen. Så tenkte jeg skulle spørre siden det ikke er noen pris for Årets Community i år, vil da fjorårets vinner beholde prisen?
Svaret var desverre nei.

Isteden vinner fjorårets vinner automatisk kategorien på nytt, så gratulerer med Gullstikka for Årets Community 2009!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Winner by default? Var alt annet så ræv at bare Spillegal ble vurdert? :qen:

Vinn er vinn uansett. gz gutta
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg skjønner at de kutter ut kategorien. Men at det da tolkes slik er jeg happy jeg!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Nei, det er bare tullete. Ikke som om Årets Community 2009 kommer til å bli nevnt av noen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Angrer på at jeg sa noe, det er ikke en så big deal :D
 

Lodin

Der Waaaah
Det ærke tull tenk. Når en idrettsgren kuttes fra OL blir sistemann som vant permanent regjerende olympisk mester. Er en nordmann som fortsatt kan briefe med at han er best i villsvinskyting fek.s.
Ergo er vi det beste comunityet hvert år alle år! :yoshi:
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg har hatt mange nær-homo-opplevelser. Jeg er ikke forfatter av "Soga om den Brune Ringen" for ingenting. Jeg kan alt om prostatamelking, og er hellig overbevist at om menn bare kunne satt seg på litt frukt og grønt i ny og ne hadde verden vært et fredeligere sted. Men dette er kanskje en tema for "Riou og hans spermier-debatten".
Godt noen ting aldri ender seg.

Takk for nekrofist, @Yetipants
 
Har lest denne og BF siden sin tråd om gullstikka til morgenkaffen og humret mye. Det ser ut som vi vant det lange løpet også da det kun er to tråder med svar i år på Battlefield siden. Så ikke bare har vi opprettholdt og økt nivået på innleggene, men er nå større enn de. Jaggu viste det seg at en liten, men sammensveiset gjeng er veien å gå.