Okami [ps2]

#21
gleder meg til spillet, ser veldig spennende ut. men da må jeg jo kjøpe ps2 igjen. solgte den jeg, hehe :p
 
#22
Du kan sikkert spille det på ps3 som du skal få deg ikke sant? :)

Men uansett så har jeg hørt noen rykter om at du bruker en "malekost" når du kjemper og du kan bruke den til å tegne tau,broer,vind og masse kult!

Høres ikke det lite kult ut da!!?? :D
 
#23
Du kan sikkert spille det på ps3 som du skal få deg ikke sant? :)[/b]
den skal jeg nok ikke ha nei!
noen som vet om Okami og ps2 skal selges som en spillpakke?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24
Svært, svært lite sannsynlig.
 
#25
Du kan sikkert spille det på ps3 som du skal få deg ikke sant? :)

Men uansett så har jeg hørt noen rykter om at du bruker en "malekost" når du kjemper og du kan bruke den til å tegne tau,broer,vind og masse kult!

Høres ikke det lite kult ut da!!?? :D
[/b]
Clover/Capcom skulle ha gitt ut en version på DS en. Det hadde passet perfekt.
 
#27
Hm... Tydeligvis bare jeg som synes dette ser fælt ut. Liker ikke den stilen i det heletatt... Hehe. Bra ikke alle har samme smak.
Så jeg kommer nok ikke til å skaffe meg Okami. :)
 
#29
<div class='quotemain'>
Joa...

Men syns heller Okami bør nytes på en bra tv med bra lyd, istedenfor på en DS
[/b]
Det er derfor du både har en PS2 og en DS version.
:D
[/b][/quote]
men så kommer ikke dette spillet til DS da! :( desverre, hadde blitt mye kulere på DS^^
 
#30
[/quote]
men så kommer ikke dette spillet til DS da! :( desverre, hadde blitt mye kulere på DS^^
[/quote]

NEI! det blir IKKE kulere på den crapy grafikk DS med crappy lyd og liten skjerm og dårlige kontroller!

Jeg har lyst å kjøpe meg ny HD lcd tv med surround barepågrunna dette spillet!

Men uansett så har jeg ikk tåd til det ... :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Ja, huff. Dårlig grafikk, dårlig kontroll og små skjermer er akkurat hva jeg også tenker når jeg hører "Nintendo DS". :rulleøyne:
 
#32
Okami kom ut i Japan på Tirsdag, så jebg bare lurer på om det er noen som har prøvd, eller bestillt det?

Selv syns jeg spillet virker mye mer interesant nå som det har kommet mange gameplay og event filmer

OKAMI på gamespot
 

Kilik

Lokal moderator
#33
39 av 40 i Famitsu. :tommelopp:

Okami, Final Fantasy XII, God of War II og Yakuza sørger for at PS2 går ut med et bang...
 
#34
Herlig. Noe nytt om releasedato i statene? Den chippa ps2en har fått lite lovin' etter SotC..
 

Kilik

Lokal moderator
#35
Har hørt snakk om september. Til høsten en gang i alle fall...