Omtal nettbutikker!

#61
CDON.com syms jeg er den beste butikken.
Jeg er en stor wrestlingfan, og de får ut de nye wrestlingspillene først, + at det er bra service.
F.eks. jeg bestilde day of reckoning 2 et par måneder før det kom ut, og jeg hadde det på releasen.
samme med wrestlemania 21, og håper at det samme er med smackdown vs raw 2006 :)
 
#62
DVDSoon er nå offisielt konkurs. Er en mail som går rundt nå i disse dager:

Dear Client;

It is with a lot of regret and sadness that we must announce the closure
of the company 9086 - 8316 Québec Inc who managed the operations of
DVDSoon.com.

The assets of DVDSoon.com have been taken by Canadian
Distribution Services which means the site will remain open and all
activities will be maintained. Therefore all pending orders will be
honored.

Unfortunately all operations that were suspended and were the
responsibility of 9086 - 8316 Québec Inc will not be honored. These
operations include credits, refunds, replacement requests, and Fidelity
iPoints.

If you wish to obtain more information please send your questions to:

9086 - 8316 Québec Inc.
1001, Boul. Montarville #75023
Boucherville Québec
J4B 7Z2

We thank you for your support and your comprehension.

The Administration,[/b]
Er glad for at jeg omtrent aldri brukte denne siden.
 
#63
Jeg bestilte Half Life 2 til rundt 200 kr fra Zailor.no, og det gikk kjempefint. Husker ikke hvor lang tid det tok før jeg fikk spillet i posten, men det var ikke mange dagene.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#64
I tilfelle det ikke er nevnt så ser det ut som Play.com aksepterer Visa Elektron nå. Er vel noen her som kan dra nytte av det.
 
#65
De har vel egentlig gjort det ganske lenge? Det fungerte iallfall ikke før selv om det stod at det var støtte for det.
 
#66
De har hatt det lenge. Visa Elektron kortet mitt har bare 4 siffer, og det må vel være fler for at det skal kunne brukes på nett.
 
#67
I tilfelle det ikke er nevnt så ser det ut som Play.com aksepterer Visa Elektron nå. Er vel noen her som kan dra nytte av det.
[/b]
Visa Electron logoen har vært på siden i mange år. Sendte en mail til dem for et par år siden og spurte, men de sa at det ikke gikk ann å bruke Visa Electron der. Ganske idiotisk å ha electron logoen der når det ikke går ann å bruke et electron kort for å betale med.